// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Quantum Break فراتر از انتظارات مایکروسافت فروش داشته است

طبق گفته رئیس بخش بازاریابی ایکس‌باکس، بازی Quantum Break محصول استودیو باسابقه رمدی اینترتینمت، توانسته بیش از انتظارات کمپانی مایکروسافت فروش داشته باشد.

آرون گرین‌برگ، رئیس بخش بازاریابی ایکس‌باکس در مصاحبه با وب‌سایت ویندوز سنترال (Windows Central)، اعلام کرده است که بازی Quantum Break، جدیدترین محصول استودیو Remedy Entertainment که پیش از این بازی‌های Alan Wake و Max Payne را توسعه داده است، در زمینه فروش در بازارهای جهانی فراتر از انتظارات کمپانی مایکروسافت ظاهر شده است. وی در این باره گفته است:

فروش بازی Quantum Break بسیار خوب بوده و فراتر از آنچه که انتظار داشتیم درآمد داشته است. ما نسبت به عملکرد این بازی حقیقتا راضی هستیم. اما همانطوری که هر فیلمی دنباله‌دار نخواهد بود، ساخت نسخه دوم یک بازی نیز الزامی نیست. در برخی موارد این رویکرد درست است.

با این وجود که آرون گرین‌برگ از موفقیت‌های بازی Quantum Break صحبت کرده، اما از ارائه آمار دقیق فروش این بازی و انتظارات مایکروسافت اجتناب کرده است. پایان‌بندی بازی Quantum Break به شکلی است که امکان ادامه داستان آن در نسخه دوم وجود دارد، اما استودیو رمدی اینترتینمنت صحبتی از ساخت این بازی به میان نیاورده است. اخیرا توماس پوها از اعضای استودیو رمدی اعلام کرد که این استودیو مستقل فنلاندی در حال کار بر روی یک پروژه‌ است، اما از ارائه جزئیاتی که نشان‌دهنده ماهیت این پروژه باشد، خودداری کرده است. به همین دلیل مشخص نیست که بازی جدیدی در حال ساخت بوده یا این پروژه بسته الحاقی برای بازی‌های منتشر شده استودیو رمدی اینترتینمنت یعنی Alan Wake و Quantum Break است. پروژه در حال ساخت استودیو رمدی اینترتینمنت در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و این استودیو به دنبال جذب ناشر است. آرون گرین‌برگ در مورد آینده استودیو رمدی اینترتینمنت گفته است:

اعضای این استودیو داستان‌سراهای خلاقی هستند که بازی‌های فوق‌العاده و غنی را ارائه می‌کنند. ما نسبت به محصول بعدی آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستیم.

متن کامل مصاحبه آرون گرین‌برگ را می‌توانید در وب‌سایت ویندوز سنترال مشاهده کنید. پیش از این اعلام شده بود که بازی Quantum Break بزودی بر روی استیم قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه پی‌سی را به صورت فیزیکی از خرده‌فروشی‌ها خریداری کنند. همچنین استودیو رمدی اینترتینمت اعلام کرد که برخی از اعضای این استودیو بر روی بخش کمپین بازی CrossFire 2، محصول استودیو کره‌ای اسمایل‌گیت (Smilegate) کار خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده