نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

آهنگساز سریال Game of Thrones آهنگ‌های Gears of War 4 را می‌سازد

امروز اعلام شد که رامین جوادی، آهنگساز سریال Game of Thrones، وظیفه ساخت آهنگ‌های بازی Gears of War 4 را برعهده دارد. با زومجی همراه باشید.

رامین جوادی، آهنگساز ایرانی-آلمانی، یکی از آهنگساز‌ان مطرحی است که وظیفه ساخت آهنگ بازی‌ها و سریال‌های مختلفی را تا به امروز برعهده داشته و طرفداران سریال Game of Thrones هم قطعا با آثار بسیار زیبای وی آشنایی دارند. جوادی همچنین برای آهنگ فیلم Iron Man نامزد دریافت جایزه Grammy هم شده بود. حال مایکروسافت اعلام کرده که این آهنگساز وظیفه ساخت موسیقی‌های بازی Gears of War 4 را برعهده دارد. این کمپانی همچنین ویدیویی منتشر کرده که جوادی را در حال کار روی موسیقی‌های بازی نشان می‌دهد:

|

راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن که وظیفه ساخت بازی را برعهده دارد، در مورد انتخاب جوادی گفت:

بازی‌های خیلی کمی هستند که به اندازه سری بازی‌های Gears بار احساسی داشته باشند. به همین دلیل هم ما دنبال آهنگسازی بودیم که بتواند این احساسات را از طریق موسیقی منتقل کند و رامین دقیقا فردی است که به دنبالش بودیم.

رامین جوادی که اخیرا آهنگ اصلی فیلم وارکرفت (Warcraft) را هم ساخته بود، در مورد ساخت آهنگ‌های بازی Gears of War 4 گفته است:

Gears of War 4 یک بازی اکشن است و شکی در این مساله نیست. ولی موردی که باعث شد من به ساخت موسیقی‌های این بازی ترغیب شوم، بحث‌های احساسی بین شخصیت‌ها بود که کاملا در بازی حس می‌شود و من واقعا آن‌ها را دوست دارم.

این آهنگساز همچنین اعلام کرد که آهنگ‌های پیرامون گروه COG بیشتر سبک الکترونیکی خواهند داشت و آهنگ‌های مرتبط با Swarm‌ها تاریک‌تر خواهند بود که همین مساله «یک تضاد خیلی خوب» بین این دو گروه ایجاد می‌کند.

Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی دارای ویندوز 10 عرضه خواهد شد. این بازی از قابلیت Play Anywhere بهره می‌برد و با خرید هریک از نسخه‌ها، نسخه مربوط به پلتفرم دیگر را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده