نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴

فیلم «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم‌ خانی احتمالا قبل از جشنواره فجر اکران خواهد شد

پیمان قاسم‌خانی که مشغول ساخت جدیدترین فیلم خود با نام خوب، بد، جلف است به تازگی اعلام کرده تلاش خود را برای اکران فیلم پیش از جشنواره فیلم فجر خواهد کرد. 

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جایی است که بیشتر سینماگران اولین بار در این فستیوال، ساخته خود را اکران می‌کنند تا در بخش‌های مختلف رقابتی آن با دیگر سینماگران هم به رقابت بپردازند. اما پیمان قاسم‌خانی چنین اعتقادی ندارد. او که هم اکنون مشغول ساخت فیلم خوب، بد، جلف در ژانر کمدی است اعلام کرده که تلاش خود را برای اکران فیلم پیش از جشنواره فیلم فجر خواهد کرد. 

او در مصاحبه گفت که اگرچه هنوز زمان اکران فیلم مشخص نیست و برای نمایش آن قراردادی بسته نشده است اما آن‌ها تلاش خواهند کرد تا در آخرین بازه نمایش فیلم‌های سینمایی پیش از جشنواره فجر یعنی آبان ماه، خوب، بد، جلف را روی پرده سینماها ببرند. 

قاسم‌خانی درباره این تصمیم که چرا فیلمش را برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر رونمایی نمی‌کند گفت:

 فیلم‌های کمدی خیلی مناسب جشنواره‌ها نیستند و اصلا کدام فیلم کمدی را دیده‌اید که در جشنواره اتفاقی برایش افتاده باشد؟ درواقع تمایل جشنواره‌ها ذاتا به سمت فیلم‌های جدی است و کمتر پیش می‌آید که به فیلم‌های کمدی توجه شود. البته این موضوع فقط مختص ایران نیست و در بسیاری از جشنواره‌های دنیا رخ می‌دهد.

داستان خوب، بد، جلف درباره یک کارگردان سینما است که از طرف تهیه‌کننده خود تحت فشار بوده تا از دو بازیگر تجاری در فیلم خود استفاده کند در حالی که به عقیده کارگردان این دو بدترین انتخاب ممکن برای فیلم هستند اما اگر بخواهد این فیلم را به سرانجام برساند باید این دو بازیگر را در مدت زمان کوتاهی به نقش‌های خود نزدیک کند. 

در اسامی بازیگران فیلم خوب، بد، جلف نام‌هایی مانند سام درخشانی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، نیوشا ضیغمی، مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله به چشم می‌خورد. 

اگر تلاش قاسم‌خانی برای اکران فیلم پیش از جشنواره فیلم فجر جواب دهد، باید حوالی آبان ماه امسال شاهد اکران این فیلم باشیم. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده