// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

انتشار بسته الحاقی دوم بازی The Division با تاخیر روبرو شد

طبق اعلام امروز کمپانی یوبیسافت، بسته الحاقی بعدی بازی The Division به دلیل «مشکلات طولانی مدت» با تاخیر عرضه خواهد شد. این دومین بسته‌الحاقی این بازی سوم شخص محسوب می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یوبیسافت امروز از تاخیر در انتشار Survival، دومین بسته الحاقی بازی The Division تا «اواخر سال جاری»‌ خبر داده است، این در حال است که Last Stand، سومین بسته‌‌‌الحاقی همچنان برای انتشار در اوایل سال ۲۰۱۷ مراحل توسعه را ادامه می‌دهد.

این کمپانی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در یک پست نوشت:

تاریخ جدید نه تنها به ما فرصت تقویت تجربه اصلی [بسته‌الحاقی] را قبل از افزودن محتوای جدید می‌دهد، بلکه به دلیل زمان تولید بیشتر، امکان ادامه بهبود بازی را تا زمان اطمینان از کیفیت بروزرسانی آینده خواهد داد.

Underground، اولین بسته‌الحاقی The Division در ماه جولای منتشر شده بود. این بسته‌الحاقی به عنوان بخشی از توافقنامه انحصار زمانی میان مایکروسافت و یوبی‌سافت، نخست برای دارندگان ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. با توجه به فاصله زمانی میان بسته‌های الحاقی مختلف، Survival پیش از این قرار بود تا در تابستان امسال منتشر شود، در حالی که به همین موازات یوبیسافت در نظر داشت تا Last Stand، سومین بسته‌الحاقی The Division را نیز در فصل زمستان عرضه کند.

در پست ارسال شده، یوبیسافت از «باورنکردنی»‌ بودن شش ماه گذشته، از زمان شکست رکورد انتشار توسط The Division خبر داده است. با این حال، از کسی پوشیده نیست که در کل تجربه The Division «تحت تاثیر مشکلات طولانی مدت انباشته شده از زمان انتشار» قرار دارد. 

در نتیجه، ظاهرا با توجه به بازخورد طرفداران و مشاهدات داخلی شرکت یوبی‌سافت، این استودیوی نامدار تمرکز خود را به جای انتشار محتوای جدید، به «بهبود تجربه اصلی گیم‌پلی» تغییر داده است. به این منظور، یوبیسافت اکنون در حال کار برروی بروزرسانی 1.4 است، این بروزرسانی بسیاری از مشکلات را رفع و عملکرد بازی را بهبود می‌بخشد.

یوبیسافت جزییات بروزرسانی 1.4 را به شرح زیر اعلام کرده است:

  • رفع باگ‌های نرم‌افزاری شامل موضوعات اشاره شده و مشکلاتی که خود ما از آن اطلاع داریم.
  • افزایش لوت‌های مناسب برای بازیکن
  • متعادل‌سازی سلاح‌ها
  • تجربه حالت تک نفره
  • متعادل سازی حالت Dark Zone و بازیکن در مقابل بازیکن (PvP)
  • بهبودهای اضافه شده برپایه پیشنهادات کاربران (مانند پوسته سلاح‌ها که دیگر جایی را در بین تجهیزات اشغال نمی‌کند.)

طبق گفته یوبیسافت، بروزرسانی 1.4، «بسیاری از مشکلات آزاردهنده» بازی The Division را هدف گرفته است. به طور کلی، توسعه‌دهندگان اذعان کرده‌اند که بهبود بازی «تلاشی مداوم» است که با 1.4 آغاز شده و با بروزرسانی‌های آینده ادامه پیدا می‌کند. مرور کلی بر تمام تغییرات بازی شامل ویژگی‌های بروزرسانی 1.4 بازی The Division در یک رویداد لایواستریم در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.

یوبیسافت در انتها در تمجید از طرفداران خود نوشت:

ما می‌خواهیم از این فرصت برای تشکر از کاربران خود به دلیل نشان دادن آشکار احساسات پرشور خود نسبت به بازی تشکر کنیم، اشتیاقمان چیزی است که ما را متحد کرده و باعث می‌شود تا با یکدیگر بازی‌های بهتری بسازیم. ما به ارائه بهترین تجربه ممکن متعهد هستیم و دائما دیدگاه‌های شما را برای شکل دادن آینده The Division دنبال می‌کنیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده