نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بنیاد ESRB جزییات جدیدی از سلاح ها و داستان Resident Evil 7 ارائه کرد

بنیاد رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی (ESRB) اخیرا بازی Resident Evil 7 را رده‌بندی کرده و اطلاعات جدیدی از داستان و سلاح‌های آن ارائه کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Resident Evil 7 در جریان نمایشگاه E3 2016 به طرز مرموزی معرفی شد و بلافاصله هم یک دموی قابل‌بازی از آن در دسترس قرار گرفت که اطلاعات زیادی از بازی ارائه نمی‌کرد. تریلر جدید این بازی هم که در جریان گیمزکام 2016 نمایش داده شد، مانند نمایش‌های پیشین آن مرموز بود و هنوز هم دقیقا نمی‌دانیم که داستان بازی در چه موردی است یا شخصیت‌های اصلی آن چه کسانی هستند. حال سازمان ESRB این بازی را رده‌بندی سنی کرده و با دادن درجه M به آن، بازی را برای افراد بالغ مناسب دانسته است.

ولی جدا از رده‌بندی سنی، این بنیاد اطلاعاتی هم از بازی ارائه کرده که البته الان این توضیحات از روی سایت ESRB حذف شده‌اند. بر این اساس، گیمر در بازی به سلاح‌هایی مانند کُلت، شات‌گان، سلاح آتش‌زن، انواع نارنجک‌ها و اره‌برقی دسترسی خواهد داشت و با استفاده از آن‌ها باید با موجودات وحشتناک مبارزه کند. همچنین در خلاصه‌ای که این بنیاد از بازی ارائه کرده، مشخص شده که در آن شاهد صحنه‌های خشنی چون قطع عضو توسط اره‌برقی یا بیل، فرو رفتن بیل در صورت شخصیت‌ها و اجساد متلاشی شده روبرو خواهیم شد. به‌علاوه ESRB به استفاده شخصیت‌ها از الفاظ نامناسب هم در جریان بازی اشاره کرده است.

ولی جذاب‌ترین بخش اطلاعات ارائه شده توسط این بنیاد این است که کاراکتر اصلی بازی «ایتان» نام دارد که برای پیدا کردن همسر خود در یک عمارت تخریب‌شده تلاش می‌کند.

در حالی که بازی Resident Evil 7 با دموی P.T بازی لغو‌شده Silent Hills مقایسه می‌شود، ولی ماساچیکا کاواتا، کارگردان بازی، در جریان E3 2016 اعلام کرد که کپکام ساخت رزیدنت ایول ۷ را پیش از P.T آغاز کرده بود. بازی رزیدنت ایول ۷ در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد و امکان تجربه کامل آن با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR هم وجود دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده