نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

طرفداران یک بازی Halo‌ جدید برای PC می سازند

گروهی از طرفداران Halo تصمیم گرفته‌اند یک بازی کاملا جدید براساس این سری برای رایانه‌های شخصی بسازند. با زومجی همراه باشید.

یک گروه ۳۰ نفره از طرفداران Halo در سرتاسر دنیا که از گزینه‌های محدودی که روی پی‌سی در اختیار دارند به ستوه آمده‌اند تصمیم گرفتند تا تجربه‌ی چند نفره‌ی خودشان از Halo را بسازند. نام این پروژه Installation 01 است و هدف آنها این است که:

مجدداً تجربه‌ی چند نفره بازی‌های Halo را خلق کنند تا گیمرها بتوانند از یک بازی Halo متحیر کننده روی ویندوز، مک و لینوکس در سرتاسر دنیا لذت ببرند.

 |

این تیم در خصوص احتمال متوقف شدن پروژه توسط مایکروسافت (Microsoft) و همچنین رایگان بودن این بازی نیز گفته است:

کار ما کاملاً قانونی است. ما خیلی با دقت «قوانین استفاده از محتویات بازی‌های مایکروسافت» را دنبال می‌کنیم. هیچ یک از محتویات به کار گرفته شده در بازی ما از بازی‌های مایکروسافت « بیرون آورده» نشده‌اند؛ تمام آنها توسط تیم ما ساخته شده است.

طبق بررسی‌های انجام شده این تیم نه تنها تمام ابزارهای خودشان را از پایه ساخته‌اند (بازی با استفاده از موتور Unity در حال ساخت است) بلکه نقشه‌های مخصوص به خودشان را نیز می‌سازند. آنها یک برنامه‌ی زمانبندی شده برای آزمایش بخش چند نفره در ماه نوامبر دارند و برنامه‌ی نهایی‌شان این است که در انتهای راه یکسری محتویات مربوط به بخش تک نفره را نیز به بازی اضافه کنند. شما می‌توانید روند پیشرفت Installation 01 را در صفحه‌ی فیسبوک آن دنبال کنید.

Project Contingency، دیگر پروژه‌ی Halo در حال ساخت توسط طرفداران نیز همچنان در حال ساخت است و می‌توانید روند پیشرفت آن را از سایت رسمی‌اش دنبال کنید.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده