نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

نویسندگان فیلم X-Men: The New Mutants معرفی شدند

کمپانی فاکس قرن بیستم، اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر را به عنوان نویسندگان فیلم مردان ایکس: میوتنت‌های جدید (X-Men: The New Mutants) انتخاب و معرفی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر، نویسندگان فیلم خطای ستارگان بخت ما (The Fault in Our Stars)، به عنوان نویسندگان فیلم فرعی مجموعه X-Men به نام The New Mutants انتخاب و معرفی شدند و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بزودی آغاز خواهند کرد. طبق خبری که هالییود ریپورتر منتشر کرده است، این دو نویسنده بار دیگر با جاش بون، که کارگردانی فیلم The Fault in Our Stars بر عهده داشته است، در ساخت یک فیلم همکاری خواهند کرد، بون کارگردانی فیلم The New Mutants را بر عهده دارد. با توجه به صحبت‌ها و دیدگاه سیمون کینبرگ، تهیه کننده مجموعه فیلم‌های X-Men، که در گذشته در مورد اعضای جوان و نوجوان مردان ایکس عنوان کرده بود، انتخاب این گروه برای ساخت فیلم The New Mutants بخاطر آشنایی و داشتن تجربه در ساخت و تولید فیلم‌هایی با موضوع جوانان و نوجوانان، مناسب به نظر می‌رسد.

بون در اوایل امسال، تصویر گروهی از X-Men‌های جوان را منتشر کرد که به نظر می‌رسد اعضای فیلم The New Mutants را تشکیل بدهند، در این تصویر شخصیت‌هایی چون ولفسبین (Wolfsbane)، میراژ (Mirage)، کنون‌بل (Cannonball)، سان‌اسپات (Sunspot)، مجیک (Magik) و وارلاک (Warlock) حضور داشتند. اخیرا آنیا تیلور جوی، که گفته می‌شود نقش مجیک را در این فیلم بازی خواهد کرد، در مصاحبه با IGN از شور و شوقش برای حضور و مشارکت وی در ساخت این فیلم خبر داده است. او می‌گوید:

من فکر می‌کنم این جهان واقعا جذاب است. من دوست دارم بخشی از این جهان باشم و در آن بازی کنم. این امر می‌تواند فوق العاده باشد.

تا به امروز حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید نشده است، با این حال شایعات زیادی مبنی بر حضور  میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، برای بازی در نقش ولفسبین و همچنین  الکساندرا شیپ، برای بازی در نقش استورم به گوش می‌رسد. شیپ نقش شخصیت نوجوانی استورم را در فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) نیز بر عهده داشته است. تا به امروز تاریخی برای اکران فیلم X-Men: The New Mutants اعلام نشده است، با این حال انتظار می‌رود تولید و فیلمبرداری این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده