نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ انتشار چهارمین بسته الحاقی Call of Duty: Black Ops 3 مشخص شد

چهارمین و آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام Salvation، در تاریخ ۱۶ شهریور ابتدا برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. با جزئیات این DLC در ادامه همراه زومجی باشید.

بسته الحاقی Salvation بازی Balck Ops 3، بر اساس ساختار محتواهای قبلی بازی ساخته شده و علاوه بر چهار نقشه‌ی جدیدی که به بخش چندنفره اضافه می‌کند، آخرین بخش حالت زامبی بازی به شمار می‌رود.

تری‌آرک (Treyarch)، استودیوی سازنده‌ی Balck Ops 3 نام آخرین فصل از حالت زامبی این بازی را Revelation گذاشته و در بیانیه‌ای اعلام کرده چهار شخصیت این حالت در آخرین مبارزه‌شان، در برابر دکتر مانتی قرار می‌گیرند و باید با گروه زامبی‌ها مبارزه کنند تا روح جاودانه‌ی خود را نجات دهند. جیسون بلاندل از طراحان اصلی بخش زامبی‌های ندای وظیفه، در مورد این بسته‌ی الحاقی می‌گوید رمز و رازهایی که از سال‌ها پیش در این حالت گنجانده‌اند بالاخره در Revelation آشکار می‌شوند.

|‌

چهار نقشه‌ی جدید این بسته‌ی الحاقی Citadel ،Micro ،Outlaw و Rupture نام دارند. طبق رسم تری‌آرک در بسته‌های الحاقی قبلی،‌ آن‌ها این بار نیز یکی از نقشه‌های قدیمی سری Call of Duty را بازسازی کرده‌اند و نقشه‌ی Rapture در واقع بازسازی نقشه‌ی Outskirts در بازی Call of Duty: World at War است. تصاویر و توضیحات هر نقشه را در زیر مشاهده می‌کنید:

نقشه Rapture: نقشه‌ی Outskirts بازی Call of Duty: World at War به عنوان یک کارخانه‌ با فناوری پیشرفته بازسازی شده است. این کارخانه توسط یک جامعه‌ی پیشرفته از انسان‌ها ساخته شده تا از اتمسفر سیاره‌ی زمین محافظت کنند.

Call of Duty: Black Ops 3

نقشه Citadel: این قصر قدیمی که زمانی خانه‌ی یک ارتش قرون وسطی بوده، حالا ویرانه شده است. گوشه‌های این قصر باعث مبارزه رو در رو و نزدیک می‌شوند و خرابه‌های آن موقعیت‌های منحصر به فردی برای حرکت بازیکنان در این نقشه‌ به وجود می‌آورد.

Call of Duty: Black Ops 3

نقشه Micro: یک منطقه‌ی جنگی مینیاتوری که روی یک میز پیک‌نیک خانوادگی رخ می‌دهد. برای تجربه‌ی بازی در یک نقشه با اشیایی بزرگ‌تر از اندازه‌ی واقعی، در این نقشه مبارزه کنید.

Call of Duty: Black Ops 3

نقشه Outlaw: برای به رخ کشیدن مهارتان در بازسازی وسترن نقشه‌ی Standoff بازی Call of Duty: Black Ops II خودتان را آماده کنید. این نقشه‌ی درگیرکننده که اندازه‌ی متوسط دارد، باعث به وجود آمدن برخوردهای نزدیک می‌شود و نقاطی هم برای پیاده‌سازی استراتژی برای مبارزات از راه دور دارد.

Call of Duty: Black Ops 3

بسته‌ی الحاقی Salvation در تاریخ ۱۶ شهریور برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و در ماه اکتبر (مهر/آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده