نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

مایکروسافت اپلیکیشن جدید Halo برای پی سی را معرفی کرد

استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) امروز اپلیکیشن Halo را که به عنوان مرکزی برای دسترسی، اطلاع رسانی و خرید تمام بازی‌های Halo روی پی‌سی عمل می‌کند معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت (Microsoft) و استودیوی 343 اینداستریز به تازگی اطلاعات بیشتری را در خصوص نسخه‌ی پی‌سی بخش فورج (Forge) بازی Halo 5: Guardians منتشر کرده‌اند. آنها امروز جزئیات بیشتری را در خصوص اپلیکیشن پی‌سی Halo که به همراه بخش Forge عرضه خواهد شد ارائه کردند.

همچنانکه 343 اینداستریز در پستی در وبلاگ بازی توضیح داده است، این اپلیکیشن به عنوان یک مرکز اطلاع رسانی برای تمام مسائل مربوط به Halo روی پی‌سی عمل خواهد کرد. این بدان معناست که شما نسخه‌ی رایگان فورج مخصوص پی‌سی را از طریق این اپلیکیشن دانلود و اجرا خواهید کرد، اما این اپلیکیشن همچنین مجموعه‌ای از آموزش‌ها و ویدئوها را برای کاربران تازه‌ی فورج به همراه خواهد داشت.

Halo app Menu

این اپلیکیشن همچنین به عنوان یک ابزار سازماندهی و جستجو برای ساخته‌های فورج روی پی‌سی عمل خواهد کرد. بدین ترتیب، شما می‌توانید نقشه‌ها و ویدئوهای برتر ساخته شده توسط طرفداران را از داخل Halo App پیدا کنید.

اپلیکیشن Halo همچنین به عنوان مرکزی برای راه اندازی بازی‌های پی‌سی Halo عمل خواهد کرد. شما قادر خواهید بود Halo: Spartan Strike ،Halo: Spartan Assault و دو بازی Halo Wars 2 و Halo Wars: Definitive Edition را پس از عرضه از طریق اپلیکیشن Halo دانلود کنید. متأسفانه این اپلیکیشن تمام بازی‌های Halo که روی ویندوز قابل بازی هستند، مانند Halo 2 و Halo: Combat Evolved را پشتیبانی نمی‌کند و صرفاً از بازی‌های ساخته شده توسط 343 اینداستریز پشتیبانی خواهد کرد.

اپلیکیشن Halo و Halo 5: Forge در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای ویندوز 10 عرضه خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده