نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

فیل اسپنسر: ساخت بازی های ایکس باکس اسکورپیو خیلی خوب پیش می رود

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، از روند آماده شدن بازی‌های زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس اسکورپیو اعلام رضایت کرده است و ساخت بازی‌های 4K برای پی‌سی را تمرینی برای ساخت بازی‌های اسکورپیو می‌داند. با زومجی همراه باشید.

به گفته‌ی فیل اسپنسر بازی‌های پروجکت اسکورپیو شرکت مایکروسافت (Microsoft) به خوبی در حال شکل گیری هستند. یکی از طرفداران امروز در توییتر از اسپنسر پرسید که آیا بازی‌های خاصی را برای زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس اسکورپیو در ذهن دارد یا خیر و همچنین پرسید که آیا این احتمال وجود دارد که بازی‌ای از سری هیلو هم جزئی از آنها باشد؟

اسپنسر جزئیات خاصی را مطرح نکرد اما به طور کلی در مورد چگونگی پیشرفت کارها توضیح داد. او گفت:

شکل گیری بازی‌ها خیلی خوب پیش می‌رود. این خیلی خوب است که تیم‌ها از الان با ساخت بازی‌ها در رزولوشن 4K روی پی‌سی آشنا می‌شوند تا برای پروجکت اسکورپیو آماده شوند.

Phil Spencer scorpio

بازی‌ها و وسایل جانبی که شما امروز برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان S تهیه می‌کنید در آینده با ایکس‌باکس اسکورپیو نیز کار خواهند کرد. هرچند همچنانکه اسپنسر قبلاً گفته بود، اگر شما قصد دارید که بیشترین خروجی را از این کنسول داشته باشید به یک نمایشگر 4K نیاز خواهید داشت.

ایکس‌باکس اسکورپیو «قدرتمندترین کنسولی خواهد بود که تا کنون ساخته شده» و 6 ترافلاپس قدرت خواهد شد. مایکروسافت هنوز هیچ ویدئویی از بازی‌هایی که روی اسکورپیو اجرا می‌شوند منتشر نکرده، بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم سخت افزار این کنسول تا چه حد نسبت به کنسول‌های فعلی بهبود خواهد داشت. این کنسول از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ایکس‌باکس اسکورپیو طبق برنامه‌ریزی‌ها در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. قیمت این کنسول هنوز اعلام نشده است، اما مایکروسافت از این کنسول به عنوان یک محصول «ممتاز» یاد کرده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که قیمت آن زیاد باشد.

سونی (Sony) نیز روی یک پلی‌استیشن 4 جدید و قدرتمندتر، با اسم رمز نئو، کار می‌کند. انتظار می‌رود که این کنسول به همراه نسخه‌ی اسلیم پلی‌استیشن 4، در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده