نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

سریال Legion بخشی از دنیای سینمایی X-Men است

برایان سینگر، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men)، تایید کرد که سریال لژیون (Legion) بخشی از دنیایی سینمایی X-Men خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

زمانی که سریال Legion توسط شبکه FX برای اولین بار تایید شد، این شبکه اعلام کرد این سریال قرار است به عنوان یک مجموعه فرعی و بخشی از دنیای سینمایی X-Men باشد، اما چندی بعد برخی از افراد دخیل در این پروژه شک و تردید داشتند که بازیگران این سریال در دنیای سینمایی X-Men نیز حضور خواهند داشت و اضافه کردند که هیچ یک از شخصیت‌های این مجموعه در سریال Legion که توسط نوآ هاولی، سازنده سریال فارگو (Fargo)، ساخته و تولید می‌شود، حضور نخواهند داشت. در حال حاضر، برایان سینگر، که اخیرا کارگردانی آخرین فیلم مردان ایکس به نام مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) را بر عهده داشته است و همچنین تهیه کننده اجرایی سریال Legion نیز است، در مصاحبه اخیر خود در فستیوال تلویزیونی ادینبورگ، برای شفاف کردن این قضیه تایید کرده است که بین فیلم‌های سینمایی مجموعه X-Men و سریال‌های تلویزیونی آن ارتباط وجود دارد و برخی از حوادثی که در سریال Legion رخ می‌دهد، ممکن است اطلاعاتی را در مورد آینده فیلم‌های مردان ایکس را برای طرفداران این مجموعه افشا کند. سینگر در این رابطه می‌گوید:

سریال Legion بخشی از دنیای سینمایی X-Men است، اما زمانی که شما این سریال را تماشا می‌کنید، نمی‌خواهید برچسب X-Men را روی آن ببینید. اما ممکن است برخی اتفاقات آن به آینده فیلم‌های X-Men مربوط شود.

آیا این حرف به این معنی است که دیوید چارلز هالر می‌تواند خود را به عنوان پسر چارلز ژاویر در دنیای سینمایی X-Men معرفی کند و شاهد حضور آن در فیلم‌های آینده این مجموعه باشیم؟ برای پیدا کردن این جواب باید تا زمان شروع پخش سریال Legion از شبکه FX که قرار است از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شود، صبر کنیم. دن استیونز نقش دیوید چارلز هالر / لژیون را در این سریال بر عهده دارد و علاوه بر وی، راشل کلر، جین اسمارت، آبری پلازا، کیتی اسلتون، براد من و همیش لینکلیتر از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Legion با همکاری مشترک مارول و فاکس قرن بیستم ساخته و پخش خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده