// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بسته الحاقی جدید Cities: Skylines توسط یکی از طرفداران بازی ساخته شده است

Cities: Skylines یکی از بازی‌های شبیه‌ساز شهرسازی و پرفروش چند وقت اخیر است. یکی از اعضای جامعه مجازی بازی، یک بسته الحاقی را به پارادوکس اینتراکتیو پیشنهاد داده که توسط این استودیو تایید شده است. با زومجی برای ادامه خبر همراه باشید.

بازی Cities: Skylines مدتی است که عرضه شده است و Paradox Interactive، استودیوی سازنده بازی، همچنان در حال عرضه محتوا برای بازی است. بسته الحاقی رسمی بعدی بازی، توسط یکی از کاربران بازی ساخته شده است. نام این بسته الحاقی Art Deco است که ساختمان‌های قدیمی را به بازی اضافه می‌کند. این ساختمان‌ها توسط مت کروز که سازنده‌ی ماد معروفی در جامعه‌های مجازی بازی بوده طراحی شده‌ است. وی در جامعه مجازی بازی با نام Shroomblaze شناخته می‌شود.

کروز در بیانیه‌ای توضیح داد که بعد از گذراندن ۳۴۰۰ ساعت در این بازی، چطور Art Deco به وی الهام شده است.

از Art Deco در تاریخ معماری به عنوان یکی از بهترین سبک‌ها یاد می‌شود، به نظر من باید بیشتر از این ساختمان‌ها به نمایش گذاشته شوند. به پارادوکس اینتراکتیو پیشنهاد دادم که اجازه دهد ساختمان‌ها را به انتخاب خودم به نمایش در بیاورم. مشتاق هستم که نظر عموم را در مورد ساختمان‌ها ببینم.

بسته Art Deco هفته آینده با قیمت ۴/۹۹ دلار عرضه خواهد شد. بخشی از درآمد این محصول به کروز تعلق می‌گیرد. عکس‌های ساختمان‌ها را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

Paradox Interactive  اعلام کرد این اولین بار است که یک DLC به صورت رسمی توسط یکی از کاربران ساخته می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده