نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بازی پلتفرمر Owlboy پس از سپری شدن ۸ سال از روند توسعه به زودی عرضه می‌شود

بازی Owlboy که یک پلتفرمر ماجراجویی با ظاهر بازی‌های پیکسلی است، پس از هشت سال که در دست توسعه بود تابستان امسال بر روی استیم عرضه خواهد شد. با تریلر معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

استودیوی D-Pad کار روی بازی Owlboy را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. حالا آن‌ها با انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی، خبر دادند که این بازی دو‌بعدی پلتفرمر چند ماه دیگر در پاییز و بر روی پلتفرم استیم عرضه خواهد شد. سازندگان همچنین اعلام کردند Olwboy در مراسم PAX East که در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) برگزار می‌شود، حضور دارد و خبرهایی تازه‌ای از بازی به اشتراک خواهند گذاشت.

آنطور که استودیوی دی‌‌پد بازی Owlboy را توصیف می‌کند، با یک اثر جهان‌باز ماجراجویی پیکسلی طرفیم که شخصیت اصلی آن قابلیت پرواز دارد. او «اتوس» نام دارد و می‌تواند هرچیزی را بلند کند، در غارها گشت و گذار کند، با غول‌های عظیم بجنگد و در مبارزه علیه دزدان آسمان، دوستان خود را همراه کند.

در فستیوال بازی‌های مستقل که دو سال پیش برگزار شد، بازی Owlboy نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین طراحی ظاهری شد و در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی سال ۲۰۱۵، جایزه‌ی بهترین بازی را کسب کرد. در زیر می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

|


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده