نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

شخصیت جدید Overwatch با نام سومبرا احتمالا امروز رونمایی خواهد شد

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، به نظر می‌رسد ۲۳مین قهرمان بازی محبوب Overwatch، امروز رونمایی خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. 

مدت‌ها بود که شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون بیست و سومین قهرمان بازی اورواچ، جدیدترین ساخته بلیزارد، با نام سومبرا مطرح شده بود. امروز پست مرموزی در انجمن این بازی‌ منتشر شد که با استناد به آن به نظر می‌رسد امروز شاهد رونمایی رسمی از این قهرمان خواهیم بود. 

بر خلاف دیگر پست‌هایی که در این فروم منتشر می‌شد، زمان این پست، عدد 00110011 00110010 را نشان می‌داد که به زبان باینری، معادل عدد ۲۳ است. همچنین بر خلاف دیگر پست‌ها، این عدد هر ساعت کم می‌شد و این نوید را می‌داد که ما به زودی باید شاهد رونمایی رسمی از قهرمان جدید بازی که Sombra نام دارد، باشیم.

اما این تنها موردی نبود که باعث می‌شد حدس بزنیم امروز قرار است از این قهرمان رونمایی شود. در متن این پیغام، عبارت la que tiene la información; tiene el poder دیده می‌شد که ترجمه آن، عبارت «او زنی است که اطلاعات و قدرت را دارد» می‌شود. این عبارت پیش از این درباره این شخصیت منتشر شده بود.

پس از این پیغام، یک کد دیگر در این فوروم نمایش داده شد که پس از تبدیل کردن آن به یک تصویر ASCII، عکس یک جمجمه را نمایش می‌داد. این جمجمه نیز پیش از این درباره سومبرا منتشر شده بود. با این حال شخصیتی که در این تصویر دیده می‌شد،‌ کمی با طرحی که قبلا منتشر شده بود، فرق داشت. پس از رمزگشایی این پیغام، یک متن اسپانیایی دیگر آشکار می‌شد که آدرس یک وب‌سایت را نشان می‌داد. این وب‌سایت، لینکی بود به یک ویدیو که در آن گزارش پزشکی قهرمان ۲۲ام بازی یعنی آنا آماری دیده می‌شد. 

در این ویدیو، ضربان قلبی شنیده می‌شد که به نظر یک مورس کد می‌رسید. پس از رمزگشایی این مورس کد، به پیغام «لحظه‌ای در جرم» می‌رسیدیم که سال گذشته در تریلر سریال تلویزیونی آن را شنیده بودیم. 

با رفتن به وب‌سایت AMomentinCrime.com، به یک پیغام اسپانیایی دیگر می‌رسیدیم. در این وب‌سایت یک ایمیل وجود داشت که با ایمیل زدن به آن، یک پیغام خودکار دریافت می‌کردید که پس از رمزگشایی آن، پیغام Protocolo Sombra نمایان می‌شد. این عبارت در نقشه دورادو بازی دیده می‌شد. 

این سری از سرنخ‌ها، در اینجا به پایان رسید اما طرفداران و رمزگشایان بازی، در حال کار برروی مجموعه آخر کدها هستند. با این حال ذکر این نکته لازم است که این مسائل، به هیچ‌وجه به این معنی نخواهد بود که امروز از این شخصیت جدید رونمایی خواهد شد با این حال با توجه به پایان رویداد بازی‌های تابستانی Overwatch، و آغاز قریب‌الوقوع فصل دوم بازی‌های رقابتی، اکنون زمان مناسبی برای معرفی این قهرمان به نظر می‌رسد. 

حتی ممکن است ما امروز شخصیت جدیدی را به غیر از Sombra ببینیم زیرا در یکی از این پیغام‌های مخفی، کلمه «قهرمان‌ها» دیده می‌شود. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و باید تا رونمایی رسمی این شخصیت منتظر بمانیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده