نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

نسخه پلی استیشن 4 بازی No Man's Sky این هفته یک بروزرسانی جدید دریافت می‌کند

استودیو هلو گیمز، سازنده بازی No Man's Sky، اعلام کرد که این هفته یک آپدیت جدید برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی عرضه خواهد کرد که مشکلات مربوط به کرش کردن آن را حل می‌کند. با زومجی همراه باشید.

استودیو هلو گیمز، سازنده بازی No Man's Sky، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که در حال کار روی آپدیت 1.0.6 نسخه پلی‌استیشن 4 بازی است که طی هفته جاری عرضه خواهد شد. این بروزرسانی در مرحله تست است و طبق اعلام سازندگان، ۹۰ درصد از مشکلات مربوط به کرش کردن بازی را حل خواهد کرد. همچنین سازندگان در مصاحبه با سایت ویدیو گیمر اعلام کردند که آپدیت‌های دیگری هم برای بازی عرضه خواهد شد:

ما تا زمانی که تمام مشکلات بازی حل نشده، به عرضه بروزرسانی‌های جدید ادامه می‌دهیم. این آپدیت‌ها همچنین یک‌سری مشکلات دیگر بازی را هم رفع می‌کنند.

استودیو هلو گیمز همچنین اعلام کرده که از همان روز عرضه بازی در تاریخ ۱۹ مرداد، با هر بار کرش کردن بازی گزارشی به این استودیو ارسال شده است و آن‌ها با جمع‌آوری این گزارش‌ها، برای رفع این مشکلات اقدام کرده‌اند.

بازی No Man's Sky یکی از بازی‌های نسبتا خوب چند وقت اخیر بود که در بررسی زومجی هم نمره ۷/۵ را دریافت کرد. محسن وزیری در مورد این بازی گفت:

برای یک بازی که قرار بود انقلابی در دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشد، No Man's Sky ناامیدتان می‌کند چون نه می‌تواند یک بازی بسیار سرگرم‌کننده باشد و نه دنیای عظیمش نقش چندانی در راستای موفقیت آن بازی می‌کند. اما یک تجربه‌ی منحصر به فرد است چون مشابه‌اش قبلاً نبوده و حضورش مفید است چون می‌تواند الهام‌دهنده‌ی بازی‌های بعد از خود باشد. پرسه زدن در سیاره‌های بی‌شمار کهکشان، جستجو برای منابع مورد نیاز و پرواز در فضای بی‌کران برای چند ساعت لذت‌بخش است و بعد تبدیل به یک چرخه‌ی تکرار‌شونده می‌شود. No Man's Sky از آن بازی‌هایی است که نه می‌توان آن را توصیه کرد و نه دورش خط کشید، باید خودتان تجربه‌اش کنید تا خودش را نشان دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده