نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

نسخه Anniversary بازی Civilization 6 معرفی شد

کمپانی توکی گیمز به مناسبت ۲۵ سالگی سری Civilization نسخه‌ی سالگرد Civilization 6 را معرفی کرده است که در تعداد محدود تولید و عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

سال ۲۰۱۶ بیست و پنجمین سالگرد عرضه اولین نسخه از سری Civilization است و کمپانی 2K Games به همین مناسبت قصد دارد نسخه‌ای مخصوص از Civilization 6 را با نام Civilization 6 Anniversary Edition عرضه کند. این نسخه که فقط ۲۰ هزار کپی از آن تولید و عرضه خواهد شد، ۹۰ دلار قیمت دارد و فقط در یک سری خرده‌فروشی خاص از جمله آمازون عرضه می‌شود. از حیث محتوا، این نسخه محدود شامل تمام محتویات نسخه Digital Deluxe و جایزه پیش‌خرید بازی Civilization 6 که حکومت آزتک است، می‌شود. از حیث آیتم‌های فیزیکی هم یک سری سکه مخصوص در بسته این نسخه از بازی قرار دارد و البته یک آرت‌بوک هم در بین محتویات دیده می‌شود که ۱۰۰ صفحه بوده و تصاویری از تمامی نسخه‌های بازی در آن وجود دارد. بسته‌بندی این نسخه از بازی هم بسیار نفیس است.

نسخه Anniversary بازی Civilization 6

سری Civilization توسط سید میر خلق شده و اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۱ عرضه شده است. نسخه‌های مختلف این سری در مجموعه ۳۵ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. میر ضمن معرفی نسخه سالگرد بازی در این مورد گفت:

عاملی که باعث می‌شود سری Civilization یک بازی موفق باشد، ایده‌هایی است که اعضای تیم سازنده در هر نسخه از آن ارائه می‌دهند و البته حمایت‌هایی که جامعه کاربران این بازی از آن می‌کنند. ما همچنین امیدواریم که طرفداران از نسخه جدید بازی و دنیایی که برای آن خلق کرده‌ایم هم لذت ببرند. من شخصا از بازی‌ای که تیم سازنده ساخته احساس غرور می‌کنم. به امید داشتن ۲۵ سال موفق دیگر!

کمپانی توکی گیمز همچنین اعلام کرده که حکومت آزتک ۹۰ روز بعد از عرضه بازی به صورت رایگان در اختیار تمامی خریداران بازی قرار خواهد گرفت. به‌علاوه نسخه Digital Deluxe هم که ۸۰ دلار قیمت دارد، شامل ۴ بسته الحاقی خواهد بود که نقشه‌ها، رهبر‌ها و تمدن‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد.

Civilization VI توسط استودیو فیرکسیس گیمز ساخته می‌شود و ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده