نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

احتمال ارتباط فیلم Transformers: The Last Knight با دوران شاه آرتور

طبق تصاویری که اخیرا منتشر شده است، به نظر می‌رسد بخشی از حوادث فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) در دوران و افسانه‌های مرتبط با شاه آرتور رخ می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تا به حال اتفاقات و داستان مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان (Transformers) در کشور‌ها و شهرهای مختلفی در سراسر جهان رخ داده و بینندگان با آن همراه بوده‌اند. از شهرهای بسیار کوچک تا شهرهای بزرگ اتفاقات فیلم را در آن شاهد بوده‌ایم و تولید کنندگان این فیلم چندان در حفظ اسرار کوچک و بزرگ این فیلم موفق نبوده‌اند. محوریت این مجموعه بر روی نژاد ربات‌های باستانی که است که اکنون در حال محافظت از زمین هستند، تا زمین به سرنوشت جهان آن‌ها دچار نشود. بنابراین طرفداران انتظار نوعی تنوع زیاد در دنباله این فیلم هستند. حتی اگر منتقدان دوباره روی خوشی به آن نشان ندهند باز هم می‌توان انتظار دیدن قسمت بعدی آن در آینده داشت.

فیلم Transformers: The Last Knight پنجمین قسمت از مجموعه تبدیل شوندگان است و طبق خبرهایی که منتشر شده است، به نظر می‌رسد بخشی از اتفاقات این قسمت از فیلم تبدیل شوندگان در دوران شاه آرتور رخ خواهد داد. تاکنون کمپانی پارامونت یا شخصی نزدیک به فیلم این خبر را تایید نکرده است، با این حال طبق تصاویری که منتشر شده است ارتباط فیلم Transformers: The Last Knight با این دوران تقریبا تایید شده به نظر می‌رسد. اخیرا تصاویری از محل فیلمبرداری این فیلم با بازیگران نامشخصی در لباس‌های قدیمی و قرون وسطایی منتشر شده است. در صحنه‌های در حال فیلمبرداری بازیگران متعددی سوار بر اسب از طریق کوه‌های جزیره اسکای در کشور اسکاتلند، در حال عبور هستند. با این وجود هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا چهره یا بازیگر آشنایی نیز در بین آن‌ها وجود داشته است یا خیر، منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد این سکانس به یک قطعه باستانی که متعلق به ریشه‌های تبدیل شوندگان است ارتباط دارد و انتظار نمی‌رود مارک والبرگ یا بازیگر شاخص دیگری را در این بخش مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

این تصاویر به نظر می‌رسد شایعات ارتباط داستانی فیلم Transformers: The Last Knight با حوادث دوران شاه آرتور و احتمالا شمشیر اکس‌کالیبر را تایید کند. محتمل‌ترین نتیجه‌گیری از این صحنه می‌تواند این باشد که شاه آرتور و محافظانش به دنبال شمشیر اکس‌کالیبور هستند و در طول راه با یک تبدیل شونده که احتمالا اپتیموس پرایم است، برخورد می‌کنند. با این وجود تا به امروز اطلاعات چندانی از داستان فیلم Transformers: The Last Knight به جز تعدادی تصاویر از خودرو تبدیل شوندگان و شخصیت‌های حاضر در این فیلم به همراه ویدیوهایی از پشت صحنه این فیلم، منتشر نشده است. 

فیلم Transformers: The Last Knight در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم فرعی بامبل‌بی (Bumblebee) در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و قسمت ششم فیلم Transformers در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده