نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

هیروی The Underlord بازی Dota 2 منتشر شد

با انتشار بروزرسانی جدید بازی Dota 2 هیروی The Underlord بالاخره عرضه شد تا حالا شاهد ۱۱۲ هیرو در این بازی باشیم. با زومجی و جزئیات بیشتری از این آپدیت همراه باشید.

کمپانی ولو به وعده خود در روز چهارم مسابقات The International 6 عمل کرد و هیرو The Underlord را در روز ۲۳ آگوست همراه با صفحه Post Game جدید به بازی افزود تا بالاخره طرفداران این هیرو بتوانند با آن به بازی بپردازند. جزئیات بروزرسانی جدید به شرح زیر است:

the underlord

The Underlord

آخرین هیرو باقی مانده از نقشه Dota 1 نیز به بازی Dota 2 افزوده شد تا خیال طرفداران قدیمی این اثر راحت شود. Pit Lord یکی از شخصیت‌های اصلی سری داستان‌های وارکرفت به حساب می‌آید و مطمئنا تغییر ظاهر و اسم او یکی از مهمترین مشکلات Icefrog برای آوردن این هیرو به بازی Dota 2 بود چراکه استفاده از شخصیت‌های وارکرفت می‌توانست دوباره دعوای حقوقی را بین وکلای دو شرکت ولو و بیلزارد آغاز کند. این هیرو از مدت‌ها پیش شایعه حضورش در Dota 2 شنیده می‌شد اما تا مسابقات TI6 انتشار این هیرو در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. بعد از رونمایی Underlord در Allstar match اینترنشنال تاریخ ۲۳ آگوست زمان عرضه آن اعلام شد و حالا شاهد حضور این هیرو در بازی هستیم. The Underlord یک هیرو همه فن حریف به شمار می رود و می تواند در پست های مختلف ایفای وظیفه کند. توانایی‌های بی‌نظیر این هیرو می‌تواند در فایت‌های تیمی به خوبی تاثیرگذار باشد و مطمئنا از امروز شاهد انتخاب شدن در بیشتر دیدارها خواهیم بود.

بخش Teammate Stats

این قسمت که در بروزرسانی جدید اضافه شده آمار جالبی در مورد وضعیت و نتایج کسب شده بازی ها با دوستانتان به شما می دهد. در این بخش می توانید درصد موفقیت، برد و باخت و تعداد بازی انجام شده با هر کدام از دوسنتانتان را مشاهده کنید.

بخش Post Game

مدت‌ها بود که بخش Post Game صرفا محلی برای مشاهده کلی نتایج و آمار ساده هر بازی به شمار می‌رفت. اما به لطف دگرگونی این بخش در آپدیت جدید شاهد آمار مهم و مفید هر بازیکن به صورت جدا گانه هستیم و حالا می‌توانید عملکرد شخصیت‌تان را در هر بازی دقیق‌تر مشاهد کنید. Post Game جدید ۳ بخش اساسی دارد که به شرح زیر هستند:

post game 2 dota 2

Overview

این بخش مربوط به آمار کلی هر بازی می‌شود و در کنار آن نمایش زیبایی از هر هیرو با میکس ست‌های مخصوص هر بازیکن دارد. در این صفحه می‌توانید آمار خود را با بازیکنان تیم مقابل یا میانگین Kill و Assisst های هر هیرو در بازی Dota 2 محک بزنید و عملکرد خود را موشکافانه‌تر بررسی کنید.

post game 1 dota 2

Scoreboard

این صفحه جزئیات بسیار کامل‌تری از نحوه انتخاب توانایی‌ها، میزان فارم و زمان خریداری آیتم‌ها، تعداد Ward های خریداری شده و موارد دیگر را برای شما نمایان می‌سازد تا بتوانید در دیدارهای آینده نقاط ضعف خود را از بین ببرید و بازی خود را ارتقا دهید. در کنار این نکات می‌توانید عملکرد بازیکنان دیگر را در تورنمنت‌های حرفه‌ای بررسی کنید و سبک بازی آن‌ها را بهتر بشناسید و به پیشرفت توانایی‌های خود کمک کنید.

post game 3 dota 2

Graphs

این صفحه تمام آمار بازی را به صورت گراف‌هایی دقیق برای شما نمایش می‌دهد و می‌توانید عملکرد خود را با اعضای تیم خود یا تیم حریف به صورت نموداری مقایسه کنید.

و در پایان این بروزسانی همراه خود چند تیکت جدید و همینطور تغییراتی در ظاهر هیروهایی Mirana و Omniknight را نیز در بر داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده