نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

محتویات Season Pass بازی Battlefield 1 مشخص شد

محتویات Season Pass بازی Battlefield 1 که شامل موارد زیادی برای بخش چندنفره‌ی آن می‌شود به تازگی مشخص شده که در ادامه می‌توانید با جزئیات آن آشنا شوید.

کمپانی الکترونیک آرتز امروز طی بیانه‌ای، Season Pass بازی Battlefield 1 را که با نام Premium Pass شناخته می شود معرفی کرد. این Season Pass شامل تمام محتوای دانلودی برای بتلفیلد 1 خواهد بود که بر طبق برنامه‌ی زمانی پس از عرضه‌ی بازی منتشر می‌شوند.

این Season Pass پنجاه دلار قیمت دارد و شامل چهار بسته‌ی الحاقی می‌شود که دو هفته زودتر از کاربران عادی بازی در دسترس دارندگان Season Pass قرار می‌گیرند. اولین DLC‌ بتلفیلد 1، The Sall Not Pass نام دارد که در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر می‌شود. در هر بسته‌ی الحاقی شاهد اضافه شدن ارتش‌های مختلفی به بازی خواهیم بود که ارتش فرانسه در اولین بسته‌ی الحاقی در دسترس قرار خواهد گرفت.

هنگام معرفی ارتش‌های حاضر در بازی، انتقاد‌های زیادی به الکترونیک آرتز و دایس (Dice)، استودیوی سازنده‌ی بازی شد که ارتش کشور فرانسه با وجود اینکه یکی از مهم‌ترین نیروهای حاضر در جنگ جهانی اول بود، در بازی حضور ندارد. به نظر می‌رسد دایس این کشور و همچنین ارتش روسیه را به صورت محتوای دانلودی پولی عرضه کند. لیست جزئیات چهار بسته‌ی الحاقی Battlefield 1 را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • دو هفته دسترسی زودتر به هر بسته‌ی الحاقی
  • در بسته‌ی الحاقی The Sall Not Pass به جای ارتش فرانسه بازی کنید و امپراتوی روسیه را در بسته‌های الحاقی بعدی تجربه کنید
  • ۱۶ نقشه‌ی جدید
  • حالت‌های بازی جدید
  • کلاس‌های الیت جدید (مشابه قهرمان‌های بازی Star Wars Battlefront)
  • ۲۰ سلاح جدید
  • وسایل نقلیه‌ی جدید

علاوه بر این‌ها، ۱۴ بتل‌پک نیز که شامل طرح روی اسلحه می‌شود از نوامبر امسال در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه آزمایشی Battlefield 1 در تاریخ ۱۰ شهریور (۳۱ آگوست) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. همچنین نسخه اصلی بازی در تاریخ ۳۰ مهر (۲۱ اکتبر) برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده