نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

بازی موبایل Lumines: Puzzle & Music در ۱۱ شهریور منتشر می‌شود

بازی معمایی-ریتمیک Lumines: Puzzle & Music طی هفته‌ی آینده در سطح دنیا برای اندروید و iOS منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید همراه زومجی تیزر این بازی را تماشا کنید.

نسخه‌ی جدید بازی Lumines با نام Lumines: Puzzle & Music به‌زودی برای دستگاه‌های موبایل، در نقاط مختلف دنیا، منتشر می‌شود. به‌گفته‌ی کمپانی موب‌کست (Mobcast)، ناشر Lumines: Puzzle & Music، این بازی در پنج‌شنبه ۱۱ شهریور (اول سپتامبر) برای اندروید و iOS عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۳ دلار خریداری کنند. بازی نام‌برده پیش‌تر به ژاپن، استرالیا و نیوزیلند راه پیدا کرده بود. در این میان، سازندگان بازی تیزر کوتاهی را هم منتشر کرده‌اند که در صورت تمایل می‌توانید آن را تماشا کنید؛ البته مانند بسیاری از تیزرها، با ندیدن این ویدیو هم چیزی را از دست نداده‌اید.


بازی Lumines نخستین‌بار در سال ۲۰۰۴ و برای کنسول PSP منتشر شد. این محصول که به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های کنسول دستی سونی شناخته می‌شد، در ادامه در قالب نسخه‌های مختلف به پلتفرم‌های دیگر، از جمله پی‌سی و کنسول‌های نسل هفت سونی و مایکروسافت، هم راه پیدا کرد. آخرین نسخه‌ی سری هم با نام Lumines Electronic Symphony در سال ۲۰۱۲ و به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن ویتا عرضه شد که در آن زمان، یوبیسافت انتشار آن را بر عهده داشت.

توسعه‌دهندگان Lumines: Puzzle & Music ساخته‌ی‌شان را «بازآفرینی موبایلیِ» یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های اکشن-پازل PSP دانسته‌اند. در نسخه‌ی جدید Lumines، که هم موسیقی‌هایی قدیمی سری را شامل می‌شود و هم آهنگ‌هایی جدید را به مخاطبان معرفی می‌کند، بازیکنان با صفحه‌ای عمودی سر و کار خواهند داشت که در آن باید بلوک‌هایی رنگی را، با توجه به رنگ‌شان و همین‌طور ضرب‌آهنگ موسیقی، از میان بردارند. در اینجا هم مانند نسخه‌های پیشین مجموعه، با پیشرفت کردن در بازی، پوسته‌های مختلفی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد که با آن‌ها می‌توان حال و هوای موسیقایی و دیداری بازی را تغییر داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده