نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

استودیو سازنده Sleeping Dogs با انتشار تریلری بازی جدید خود را معرفی کرد

استودیویی یونایتد فرانت گیمز، سازنده بازی Sleeping Dogs، با انتشار تریلری بازی جدید خود را با نام «Smash + Grab» معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید.

United Front Games یک استودیو کانادایی است که پیش از این بازی خوش‌ساخت Sleeping Dogs را در کارنامه دارد؛ بازی‌ای که توانست هنگام عرضه در سال ۲۰۱۲ با استقبال خوب طرفداران و منتقدین روبرو شود. حال این استودیو بازی جدیدی معرفی کرده که البته برخلاف انتظار عموم گیمر‌ها، Sleeping Dogs 2 نیست. این بازی Smash + Grab نام دارد و یک بازی مبارزه‌ای آنلاین است که در آن گیمر‌ها در قالب تیم‌های ۳ نفره با یکدیگر با استفاده از فنون مبارزات تن به تن به نبرد مشغول می‌شوند.

«Smash + Grab» در یک شهر تقریبا ویران‌شده جریان دارد که شرایط زندگی در آن بسیار بد است. گروه‌های گنگستری مختلفی در شهر تشکیل شده‌اند که برای پیدا کردن سلاح، غذا و هر آیتم دیگری که فکرش را بکنید با یکدیگر مبارزه می‌کنند. گیمر‌ها هم در نقش یکی از همین گروه‌ها قرار می‌گیرند و در رقابت‌های ۱۵ دقیقه‌ای با گروه‌های تشکیل‌شده توسط گیمر‌های دیگر مبارزه می‌کنند. هدف هر جناح این است که بتواند ۵۰ هزار دلار از جناح مقابل دریافت کند. پس از پایان مبارزات، می‌توانید با استفاده از فروشگاه بازی سلاح‌ها، تجهیزات و لوازم دیگر را خریداری کنید و حتی امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها هم در بازی وجود دارد و مثلا می‌توان با نصب ماد، اره‌برقی معمولی را به اره‌برقی سمی تبدیل کرد. در بازی یک سیستم ارتقای شخصیت هم وجود دارد و با افزایش سطح کاراکتر‌تان می‌توانید از پِرک‌ها و لباس‌های جدید بهره ببرید.

استفن ون دِر مشت، مدیر عامل استودیو یونایتد فرانت، اعلام کرده که «Smash + Grab» یک بازی بسیار رقابتی است و هنگام تست کردن بازی در استودیو، رقابت و کُری‌خوانی زیادی بین اعضا رخ داده است. این بازی ماه آینده میلادی از طریق سیستم Early Access استیم برای پی‌سی عرضه می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند نسخه در حال توسعه آن را تجربه کنند. در ابتدا فقط حالت تمرینی آفلاین بازی و دو حالت چندنفره و دو نقشه در دسترس خواهند بود و به مروز زمان محتویات بیشتری به بازی اضافه می‌شود.

در حالت کلی، می‌توان گفت که «Smash + Grab» فرمولی شبیه به بازی نسخه فرعی Sleeping Dogs یعنی Triad Wars دارد. در پایان می‌توانید ویدیو معرفی این بازی را تماشا کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده