نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

Call of Duty 2 از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شد

کمپانی مایکروسافت در ادامه عرضه بازی‌های ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان از طریق Backward Compatibility، بازی Call of Duty 2 را برای کنسول نسل هشتمی خود عرضه کرده است.

این روز‌ها مجموعه بازی‌های ایکس‌باکس 360 که از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند، روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و حال مایکروسافت در جدید‌ترین اقدام خود، بازی بسیار محبوب Call of Duty 2 را از این طریق برای ایکس‌باکس وان عرضه کرده است. این دومین بازی از سری «ندای وظیفه» است که برای ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت مذکور عرضه می‌شود و پیش از این نسخه Call of Duty: Black Ops هم برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه شده بود.

بازی Call of Duty 2 محصول سال ۲۰۰۵ استودیو اینفینیتی وارد است که یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول‌شخص محسوب می‌شود و تصویری عالی از یک بازی جنگ جهانی دومی ارائه می‌کند. این بازی در سال عرضه توانست جایزه VGX را برای بهترین بازی نظامی سال دریافت کند. در جریان بازی گیمر کنترل سرباز‌هایی از شوروی، بریتانیا و آمریکا را برعهده می‌گیرد و باید ماموریت‌های مختلف و متنوعی را انجام دهد.

اگر پیش از این بازی را به صورت دیجیتالی روی ایکس‌باکس 360 خریداری کرده باشید، بازی به‌طور خودکار به جمع بازی‌های شما روی ایکس‌باکس وان اضافه شده و می‌توانید آن را دانلود کنید. اگر هم دیسک فیزیکی اصلی بازی را داشته باشید می‌توانید با استفاده از آن و دانلود مقدار کمی اطلاعات بازی را تجربه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده