نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

سازنده Deus Ex: Mankind Divided عرضه بازی روی نینتندو NX را بررسی نکرده است

تهیه‌کننده بازی Deus Ex: Mankind Divided اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که حداقل فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی روی کنسول نینتندو NX ندارند. با زومجی همراه باشید.

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر Deus Ex: Mankind Divided است که توسط ایداس مونترئال ساخته شده و اسکوئر انیکس هم وظیفه انتشار آن را برعهده داشته است. این بازی دیروز (۲ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و توانست نمرات خیلی خوبی هم از سایت‌های معتبر دنیا کسب کند. حال یکی از سوال‌هایی که مطرح می‌شود این است که آیا سازندگان برنامه‌ای برای عرضه این بازی روی کنسول جدید نینتندو یعنی NX هم دارند یا خیر؛ چرا که اسکوئر انیکس Deus Ex: Human Revolution، نسخه قبلی این بازی را برای کنسول Wii U با فاصله‌ای یک‌ساله از عرضه اولیه پورت کرده بودند.

اولیور پراکسلی، تهیه‌کننده بازی، اخیرا در مصاحبه‌ای با سایت فایندر به این سوال پاسخ داده است:

ما هرگز عرضه بازی روی نینتندو NX را بررسی نکرده‌ایم و در حال حاضر هم تمرکز ما روی این مساله نیست. هدف ما از همان ابتدا عرضه بازی روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی بود و فعلا خبری در مورد احتمال عرضه بازی روی پلتفرم دیگری وجود ندارد که بتوانیم آن را به اشتراک بگذاریم.

پراکسلی در ادامه صحبت‌های خود هم اعلام کرد که شانس عرضه این بازی برای نینتندو NX خیلی هم بالا نیست و این به‌دلیل فروش پایین کنسول پیشین نینتندو تصمیمی قابل‌درک است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده