نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

الکترونیک آرتز: نینتندو شایستگی موفق بودن را دارد

شرکت الکترونیک آرتز (EA)، یکی از بزرگترین ناشران بازی‌ها، بیان کرده که در صورت مشاهده‌ی یک بازار قابل توجه برای نینتندو NX از این کنسول حمایت خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

الکترونیک آرتز در صورتی که مشاهده کند نینتندو NX بازاری قابل توجه دارد بازی‌هایش را برای آن پورت خواهد کرد. این صحبت‌ها را پاتریک سادرلند، رئیس اجرایی الکترونیک آرتز، در مصاحبه‌ای جدید مطرح کرده است. وی همچنین گفته که نینتندو (Nintendo) شایسته کسب موفقیت با کنسول‌ها و بازی‌هایش است. سادرلند به سایت گیم‌ اینفورمر (Game Informer) گفته است:

نینتندو بخشی سودمند از تمام صنعت بازی است. آنها استحقاق موفقیت را دارند و با توجه به سابقه‌ی نینتندو، آنها این لیاقت را دارند که یکی از بازیگران اصلی این صنعت باشند. این صرفاً در مورد کنسول‌هایی نیست که آنها ساخته‌اند، بلکه بازی‌هایی را هم که به این صنعت معرفی کرده‌اند در بر می‌گیرد. شرکت‌های خیلی کمی همانند نینتندو وجود دارند.

سادرلند گفته است با توجه به اینکه NX، که یک اسم رمز است، هنوز به طور رسمی معرفی نشده نمی‌تواند جزئیات مربوط به برنامه‌ی الکترونیک آرتز برای این کنسول را فاش کند. با این وجود وی گفته است:

EA Games

هر زمان که آنها محصولی را به بازار معرفی کنند که ما بتوانیم بازاری قابل توجه را برایش مشاهده کنیم، از آن پشتیبانی خواهیم کرد.

این گفته‌ها با اظهار نظرهای ماه می سادرلند همخوانی دارند. وی در آن زمان گفته بود که در صورت وجود توجیح مالی الکترونیک آرتز بازی‌هایش را برای NX پورت خواهد کرد. وی همچنین در آن زمان گفته بود که الکترونیک آرتز به طور پیوسته با نینتندو در حال مذاکره است. 

الکترونیک آرتز چندین بازی، از جمله Mass Effect 3 ،Need For Speed Most Wanted و شماره‌های جدیدی از سری‌های Madden و FIFA، را در اوایل عمر Wii U برای این کنسول عرضه کرد. در سال ۲۰۱۳ الکترونیک آرتز ادعا کرد که عرضه‌ی این بازی‌ها نشان دهنده پایبندی این شرکت به تعهدات سال ۲۰۱۱ خودش بوده است. در نهایت الکترونیک آرتز تنها ۴ بازی را برای Wii U عرضه کرد. این شرکت در ماه می سال ۲۰۱۳ تأیید کرد که مشغول ساخت هیچ بازی‌ای برای پلتفرم Wii U نیست.

در عوض کنسول Wii یک پشتیبانی دائمی از طرف الکترونیک آرتز را تجربه کرد، چرا که بر اساس وب سایت الکترونیک آرتز، این ناشر در مجموع ۷۸ بازی را برای Wii عرضه کرده است. نینتندو NX، یا هر نام دیگری که برای این کنسول انتخاب شود، طبق برنامه‌ها در ماه مارس سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه تنها هفت ماه تا عرضه‌ی این کنسول باقی مانده است، انتظار می‌رود که نینتندو به زودی در مورد این کنسول صحبت کند.

به نظر شما نینتندو موفق خواهد شد با NX حمایت دیگر ناشران را جلب کند؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده