نویسنده: میلاد دهقانی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

ستاره سریال Game of Thrones درمورد داستان فصل هفتم صحبت کرد

کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو، به تازگی مصاحبه‌ای با مجله‌ی The Hollywood REPORTER انجام داده و در مورد تجربه‌اش از فصل ششم سریال Game of Thrones و داستان فصل هفتم صحبت کرده است. برای اطلاع از جزئیات این مصاحبه با زومجی همراه باشید.

این خبر ممکن است اطلاعاتی از داستان سریال Game of Thrones را فاش کند

پایان فصل ششم سریال بازی تاج‌و‌تخت داستان را برای دو فصل پایانی این سریال به شدت محبوب HBO آماده کرد. دیدیم که دنریس تارگرین با ناوگان و اژدهایانش در حال عزیمت به وستروس است، وایت‌وایکر‌ها حرکت خود را به سمت جنوب شروع کرده‌اند، جان اسنو به عنوان شاه شمال در وینترفل انتخاب شد و در نهایت سرسی لنیستر نیز در کینگز‌لندینگ بر روی تخت آهنین جا خوش کرد.

به نظر می‌رسد فصل‌های هفتم و هشتم تا حد زیادی از درگیری‌های چهار طرف قضیه تشکیل خواهند شد و به احتمال زیاد این درگیری‌ها به یک یا دو نبرد عظیم منجر خواهند شد. از آن‌جایی که فقط دو فصل به پایان سریال باقی مانده، شانس‌هایی وجود دارد که قضایا کمی تغییر کنند، ولی نباید انتظار داشته باشیم داستان سریال به خوبی و خوشی تمام شود. یکی از ستارگان اصلی سریال خیلی با دوگانگی در این مورد توضیح داد.

کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو که به تازگی نیز نامزد جایزه امی شده، با مجله THR در مورد تجربه‌اش از فصل ۶ این سریال صحبت کرده است. در این مصاحبه، او یک نگاه اجمالی از چیزی که ممکن است در بازی تاج‌و‌تخت اتفاق بیفتد ارائه می‌دهد:

خیلی مهم است که بر روی این نکته تاکید کنیم که من هنوز هیچ فیلم‌نامه‌ای نگرفته‌ام، پس همه‌ی این‌ها فقط‌ حدس‌های من در این مورد است. من فکر می‌کنم که اگر قرار است داستان پایان خوب و خوشی داشته باشد قبل از رسیدن به آن نقطه حتما به شدت غم‌انگیز خواهد شد. اگر قرار است نوعی پیروزی یا صحنه‌ی قهرمانانه برای جان و بقیه وجود داشته باشد، من فکرمی‌کنم که قبل از آن‌‌که اوضاع شروع به بهتر شدن کند حسابی تیره و تار خواهد شد. من فکر می‌کنم در این فصل ما شاهد قدرت‌نمایی وایت‌واکر‌ها و ارتش‌مردگان خواهیم بود. پس به نظر می‌رسد فصل هیجان‌انگیزی را در پیش داریم. من نمی‌دانم معنی این چیست ولی فکر می‌کنم با این همه «زمستان بالاخره رسید‍» گفتن ها، روز‌های خوش همه سر آمده است.

 

game of thrones

قطعا همان‌طور که خود هرینگتون نیز اشاره کرد، او فقط حدس می‌زند و هیچ اطلاع دقیقی نمی‌دهد. ولی بله کاملا از طرح‌های قبلی و جغرافیای وستروس واضح است که وایت‌واکر‌ها به سمت دیوار در حرکت‌اند، آن‌ها اول به شمال می‌رسند، جایی که جان اسنو شاه آن است و قطعا به طریقی با آن‌ها درگیر خواهند شد.

آیا این منجر به یک بلای دیگر برای وینترفل خواهد شد؟ به تبعید جان اسنو برای مدت زمانی قبل از این‌که سم تارلی یا شخصی دیگر با برنامه‌ای برای نابود کردن وایت‌واکر‌ها به عنوان بخشی از برنامه برای به پایان رساندن سریال سر برسد؟ یا حتی یک مرگ و زنده شدن دیگر؟ قطعا ما نمی‌دانیم، و ممکن است هیچ‌کس به جز جرج ر.ر. مارتین و تیم سازنده سریال نیز ندانند.

اگر این‌گونه است، پس می‌توان با اطمینان نسبی گفت که جان اسنو زنده خواهد ماند، حتی اگر در آخر سریال پیروز نباشد.

پیش از این در زومجی خوانده بودید که فصل هفتم سریال Game of Thrones تابستان سال آینده و در هفت قسمت پخش خواهد شد.


منبع SCREEN RANT
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده