// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بر اساس نتایج یک نظرسنجی، بازی Call of Duty: Infinite Warfare مورد انتظارتر از Battlefield 1 است

اگر شما نیز فکر می‌کنید که بازی Battlefield 1 توانسته طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب کند، بهتر است با زومجی همراه شده و از این حقیقت که Call of Duty: Infinite Warfare مورد انتظارترین بازی 2016، با استناد به یک نظرسنجی، است مطلع شوید.

علی‌رغم برداشت‌هایی که می‌شود از آمار ویدیوهای بازی‌های Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare داشت، همچنان جدیدترین بازی سری Call of Duty بسیار پرطرفدار و مورد انتظار است. بر اساس نتایج نظرسنجی که توسط گروه «Piper Jaffray» در وب‌سایت «Investors.com» برگزار شده، بازی Call of Duty: Infinite Warfare به عنوان مورد انتظارترین بازی برای انتشار شناخته شده است. جدیدترین بازی از سری Call of Duty که کمپانی اکتیویژن وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد، بازیکن را به فضا و نبردهای تخیلی می‌برد. تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Infinite Warfare در ۱۴ آبان ماه (۴ ماه نوامبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد بود. مایکل اولسون، از گروه Piper Jaffray، ادعا کرده که این بازی می‌تواند به خوبی نقش خود را در صنعت عظیم ۹۹/۶ میلیارد دلاری بازی‌های ویدیویی ایفا کند و این امر برخلاف نظر بعضی‌ها است که اعتقاد داشتند بازیکنان این مجموعه دیگر کم‌کم قصد ترک کردن آن را پس از گذشت بیش از یک دهه همراهی که هر ساله نسخه‌ی جدیدی برای آنها منتشر می‌کرد، دارند.

در این نظرسنجی از ۱۰۰ دارنده‌ی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در مورد قصد آنها برای خرید بازی‌های ویدیویی جدید سوال پرسیده شد، ۳۳ درصد از آنها با لفظ «بسیار مشتاق هستند» علاقه‌ی خود را برای خرید نسخه‌ی جدید Call of Duty نشان دادند. در این لیست، ۲۶ درصد از رای‌دهندگان نیز به بازی محبوب Battlefield 1، جدیدترین بازی این سری که کمپانی الکترونیک آرتز وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد، رای دادند و رتبه‌ی دوم را برای این بازی رقم زدند. در سال ۲۰۱۵ و مجددا توسط همین گروه، نظرسنجی دیگری برگزار شده بود که که بازی Call of Duty: Black Ops III توانست ۲۷ درصد از آراء را از آنِ خود کند. لیست کامل بازی‌های شرکت داده شده در نظرسنجی به همراه آراء کسب شده توسط هر کدام را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • ۱: بازی Call of Duty: Infinite Warfare با کسب ۳۳ درصد آراء
  • ۲: بازی Battlefield 1 با کسب ۲۶ درصد آراء
  • ۳: بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands با کسب ۱۵ درصد آراء
  • ۴: بازی‌های Gears of War 4 و The Last Guardian بطور مشترک هر کدام با کسب ۱۰ درصد آراء

البته می‌تواند انتظار داشت هر یک از این بازی‌ها در هنگام انتشار در اواخر سال 2016، به نحوی سر و صدا به پا کنند. اگرچه، بازی Mafia 3 ممکن است نیاز به کمی کمک داشته باشد! چون‌که طبق این نظرسنجی تنها ۶ درصد از رای‌دهندگان از لفظ «بسیار مشتاق هستند» نسبت به این بازی استفاده کرده‌اند.

نظر شما چیست؟ شما بیشتر منتظر کدام‌یک از این بازی‌های بزرگ هستید؟


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده