نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

ساخت بازی Allison Road دوباره از سر گرفته شد

چندی پیش اعلام شد که بازی Allison Road لغو شده است، با این‌حال سازنده بازی امروز اعلام کرد که ساخت آن دوباره به جریان افتاده است. با زومجی همراه باشید.

پس از اینکه دموی P.T بازی Silent Hills هیدیو کوجیما عرضه شد، طرفداران زیادی از آن به عنوان یک بازی ترسناک عالی یاد کردند. با این‌حال بعد‌ها کونامی این پروژه را لغو کرد تا هرگز شاهد عرضه نسخه نهایی بازی نباشیم. ولی همین دموی کوتاه منبع‌العام بازیسازان زیادی شد که یکی از مشهور‌ترین آن‌ها کریستین کسلر، سازنده بازی Allison Road بود. وی ابتدا یک نسخه از این بازی را به شکلی آزمایشی عرضه کرد و پس از استقبال طرفداران، تصمیم گرفت با کسب بودجه در کیک‌استارتر رسما بازی را در استودیوی لیلث بسازد. ولی در حالی که همه‌چیز خوب به‌نظر می‌رسید، چندی پیش کسلر رسما اعلام کرد که ساخت این بازی لغو شده است. با این‌حال امروز این بازی در مصاحبه‌ای با سایت IGN، اعلام کرده که دوباره ساخت این بازی را در استودیویی جدید با نام فار فرام هوم (Far From Home) از سر گرفته است.

وی دلیل لغو کردن بازی و جدا شدن از استودیو لیلث را اعلام نکرد، ولی گفت از اینکه می‌تواند بازی را بسازد بسیار خوشحال است:

من بسیار خوشحالم که می‌توانم اعلام کنم بازی Allison Road ساخته خواهد شد. در این مدت افراد زیادی از ما حمایت کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

البته به نظر می‌رسد که سازنده بازی در این مدت سختی‌های زیادی کشیده است:

کمی زمان نیاز داشتم تا دوباره انگیزه لازم برای ساخت بازی را پیدا کنم. پس از اتفاقاتی که افتاد، کمی به خودم استراحت دادم و تمامی کارهایی را که تا به امروز انجام داده بودم، مجدداً بررسی کردم. سپس لازم دیدم که تغییراتی در داستان و روند کلی بازی اعمال کنم و به این ترتیب بازی دوباره جان گرفت.

کسلر در پایان هم اعلام کرد که به‌تنهایی روی این بازی کار خواهد کرد و تنها در صورت ضرورت از کمک دیگران استفاده می‌کند:

پیش از آنکه بازی لغو شود، بسیاری از کار‌ها و مراحل ساخت آن را انجام داده بودیم. به همین دلیل هم ترجیح می‌دهم که فعلا به‌تنهایی ساخت بازی را ادامه بدهم. در صورتی که لزومی به اضافه کردن مکانیزمی جدید باشد، از کمک افراد دیگر استفاده خواهم کرد.

بازی Allison Road هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد، ولی همین که بدانیم بازی ساخته می‌شود، خبر خوبی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده