// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

شایعه: بازیگر سریال Hannibal در بازی Death Stranding حضور دارد

طبق شایعات و یک سری توئیت‌ها بنظر می‌رسد مدس میکلسن، هنرپیشه سریال «هانیبال» (Hannibal)، در بازی Death Stranding حضور داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

طبق اخبار منتشر شده از یک سری عکس و توئیت‌های هیدئو کوجیما، سازنده بازی Death Stranding، بنظر می‌رسد شاهد حضور مدس میکلسن در کنار نورمن ریداس در این بازی باشیم. البته تمامی این حرف‌ها در حد شایعه است و هنوز کوجیما این خبر را تکذیب یا تایید نکرده است.

کوجیما عکسی را در توئیتر خود ثبت کرده که در حال کار بر روی این بازی در یک استودیوی ضبط موشن کپچر هستند.

Death Stranding

همانطور که در بالا می‌بینید این عکس توسط یکی از طرفداران مدس میکلسن گرفته شده و در صفحه اینستاگرام گذاشته شده است. از این عکس نمی‌توان به موردی دست یافت ولی طی جزئیات بیشتر که این هوادار اعلام کرده ظاهرا این عکس در شهر شفیلد انگلستان گرفته شده و میکلسن گفته که باید به استودیویی جهت بازیگری برود. از طرفی اگر عکس توئیتر هیدئو کوجیما را مشاهده کرده باشید، شخصی را مشاهده می‌کنید که با لباسی مشابه مدس میکلسن در حال ایفای نقش است. جالب‌ترین بخش داستان اینجا است که این هوادار از وی پرسیده است که بازیگری برای چه موردی و میکلسن گفته که یک بازی ژاپنی!

اگر با دقت به توئیت‌های کوجیما نگاه کنیم، در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۵ میلادی، وی یک عکس از مدس میکلسن توئیت کرده و نوشته که وی یکی از مورد علاقه‌ترین هنرپیشه‌هایش است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده