// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از خط داستانی Blood Ties بازی Rise of the Tomb Raider که در قالب نسخه سالگرد ۲۰ سالگی سری «مهاجم مقبره» ارائه خواهد شد، منتشر کرده است.

سال گذشته بازی Rise of the Tomb Raider، هفدهمین بازی مجموعه Tomb Raider، به عنوان انحصاری زمانی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. مدتی پیش کمپانی اسکوئر انیکس علاوه بر اعلام تاریخ عرضه بازی Rise of the Tomb Raider بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4، خبر از عرضه نسخه‌ای مخصوص به مناسبت بیست سالگی سری Tomb Raider داد. حال این کمپانی تریلری از گیم‌پلی خط داستانی Blood Ties منتشر کرده است.

همانطوری که پیش از این اعلام شده بود، خط داستانی Blood Ties در عمارت کرافت جریان داشته و روایت‌گر تلاش‌های لارا کرافت در جهت اثبات حقانیتش در به ارث بردن این عمارت است. علاوه بر این حالت داستانی، یک Mode جدید به نام Lara's Nightmare در قالب Blood Ties به بازی Rise of the Tomb Raider اضافه می‌شود که در آن لارا کرافت باید از عمارت کرافت در مقابل زامبی‌ها محافظت کند. تریلر خط داستانی Blood Ties را در زیر مشاهده می‌کنید:

|  |

Blood Ties یکی از محتویات نسخه 20Year Celebration بازی Rise of the Tomb Raider است که در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. از ویژگی‌ها و محتویات این نسخه می‌توان به وجود تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده بازی Rise of the Tomb Raider، یک حالت همکاری چند‌نفره (Co-op)، پشتیبانی از هدست پلی‌استیشن VR و لباس و پوشش‌های بیشتر اشاره کرد. علی‌رغم عدم معرفی نسخه جدیدی از سری Tomb Raider، شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه سوم در فضای مجازی منتشر شده است. همچنین اعلام شد که در اقتباس سینمایی جدید این مجموعه، آلیشیا ویکاندر ایفاگر نقش لارا کرافت خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده