// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Shu's Garden

Shu's Garden یک بازی سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش برای کودکان است. این بازی جنبه‌ی خلاقیت و تفکر شخصیت کودکان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. با زومجی در معرفی این بازی زیبا همراه باشید.

بازی Shu's Garden برای کودکان بیشتر از سه سال با انبوهی از نکات خلاقانه و مسائل اکتشافی توسط دو توسعه‌دهنده‌ی کانادایی به نام‌ Colin Sanders و Jason RT Bond برای پلتفرم‌های اندروید و iOS طراحی شده است. توسعه‌دهندگان بازی را برای پلتفرم‌ اندروید به صورت کاملا رایگان و برای پلتفرم iOS با قیمت ۲.۹۹ دلار در اختیار عموم مردم قرار داده‌اند. در بازی تبلیغ‌های درون برنامه‌ای وجود ندارد تا کودکان به راحتی بتوانند در فضای بازی زندگی کنند و به اکتشافات خود بپردازند.

تصویر داخلی بازی shu

هیچ شکی نیست که امتیاز دهی و رفتار‌های رقابتی در بازی‌های موبایلی فاکتور مهمی در جذب کاربرها است اما همیشه این‌طور نیست که بهترین بازی‌ها حالت مسابقه‌ای داشته باشند و بازی عملکرد شما را ارزیابی کنند. بازی Shu's Garden هیچ ارزیابی یا محاسبه‌ی امتیازی در نظر نمی‌گیرد. بازی هیچ هدفی جز بازی کردن و لذت بردن از فضای آرامش‌بخش آن و به چالش کشیدن خلاقیت شما ندارد.

گیاهان در سیاره نیاز دارند تغذیه کنند، یادتان نرود در کنار آنها راه بروید تا Shu به آنها رسیدگی کند

همانطور که از اسم Shu's Garden مشخص است، بازی در مورد باغبانی است. در این بازی شما در نقش یک موجود فضای دایره‌ای شکل و سبز رنگ به نام Shu هستید که برروی زمین می‌چرخد و حرکت می‌کند و هنگام حرکت زمین زیر خود را سرسبز می‌کند. شاید بتوان گفت Shu نماد زندگی و شادی و امید است. در ابتدای بازی هیچ اطلاعاتی در مورد هدف بازی یا حتی در مورد Shu به کاربر داده نمی‌شود و تنها شیوه‌ی کنترل Shu و اعمال آن به کاربر نمایش داده می‌شود.

Shu برروی سیاره‌ی که در آن زندگی می‌کند حرکت می‌کند و شکوفه‌های درخشان گیاهانی که در مسیر خود قرار دارد را جذب می‌کند و آن‌ها را به عنوان بذر در خود نگهداری می‌کند. این بذرها همچون گل‌سر برروی موهای Shu قرار می‌گیرد. Shu حتی می‌تواند گیاهان و درختان موجود در سطح سیاره را بخورد آن‌ها را تبدیل به بذر کند. به این ترتیب Shu می‌تواند گیاهان و درختان را از سطح سیاره جمع کند و در گوشه‌ای آن‌ها را بکارد و از آنها نگهداری کند و با حرکت کردن در کنار آن‌ها، گیاهان و درختان را تغذیه کند.

تمام لذت بازی در اکتشاف گیاهان و موجودات درون بازی است

برای اینکه Shu را حرکت بدهید کافیست گوشی خود را به صورت افقی به سمت راست یا چپ متمایل کنید. به این ترتیب Shu به سمت راست یا چپ حرکت می‌کند. اگر برروی سمت راست صفحه‌ی گوشی خود کلیک کنید و نگه‌ دارید Shu متراکم می‌شود و وقتی آن را رها می‌کنید به سمت بالا می‌پرد هر چقدر که بیشتر Shu متراکم شود بیشتر به سمت بالا می‌پرد. اگر برروی تصویر Shu که در سمت چپ صفحه‌ی گوشی قرار دارد کلیک کنید و نگه دارید Shu گیاهان موجود در آن منطقه را جذب خود می‌کند.

در دنیایی که بازی رخ می‌دهد اتفاقات عجیب و شگفتی‌ها زیادی وجود دارد و اگر کمی کنجکاو باشد و به اتفاقاتی که در سرزمین Shu رخ می‌دهد دقت کند گیاهان و قدرت‌های خاصی برای Shu می‌تواند پیدا کند. مثلا هر از چند گاهی یک شهاب سنگ به سطح سیاره برخورد می‌کند اگر به سرعت به سمت آن بروید می‌توانید برای مدت کوتاهی قابلیت‌هایی همچون سریع‌تر حرکت کردن یا مثلا بیشتر به هوا پریدن یا قابلیت خاص دیگری داشته باشید. 

تصویر داخلی دوم بازی shu

قسمت‌هایی از سیاره وجود دارد که اگر در آنجا با قدرت زیاد به سمت بالا بپرید می‌توانید به سیاره‌ی کناری یا ماه سفر کنید و گیاهان آن‌جا را هم بررسی کنید و با خود به سیاره‌ی اصلی بیاورید یا حتی در ماه به اکتشاف بپردازید. در هر سیاره موجودات و گیاهان عجیب و زیبایی وجود دارد که هرکدامشان رفتار و زیبایی‌ها خاص خودشان را دارند.

در کنار Shu دوست او به نام Ira هم در این سیاره زندگی می‌کند و آن‌ها با هم از گیاهان این سیاره نگهداری می‌کنند. وجه امتیاز و قدرت این بازی طراحی رنگانگ و زنده‌ی آن است. فضای بازی به همراه موسیقی آرامش‌بخش درون آن حس شادی و زندگی را در شما بوجود می‌آورد. در ادامه زومجی شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کند:

|

دانلود از بازار |‌ دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده