نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

توقف روند تولید فیلم Mission Impossible 6 به علت دستمزد تام کروز

تولید و فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) به علت اختلافات بر سر دستمزد تام کروز، ستاره این مجموعه، برای بازی در این فیلم و عدم توافق با تهیه کنندگان فیلم، عقب افتاده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن (Mission Impossible) ممکن است یکی از پر سودترین و موفق‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر باشد، اما به نظر می‌رسد موفقیت فیلم بعدی این مجموعه چندان تضمین شده نیست. طبق خبری که منتشر شده است، تولید قسمت ششم این مجموعه به علت اختلافات بر سر دستمزد تام کروز متوقف شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده است، در حالی که مذاکرات با تام کروز در جریان است، کمپانی پارامونت تولید فیلم Mission: Impossible 6 را متوقف کرده است. این فیلم در حال حاضر روند پیش تولید خود را در لندن با کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده خود سپری می‌کند، وی در حال حاضر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کند، وی سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ماموریت: غیرممکن - ملت سرکش (Mission: Impossible – Rogue Nation) و همچنین فیلم جک ریچر (Jack Reacher) را در کارنامه دارد. با این حال، به پرسنل و اعضای تیم تولید فیلم گفته شده که تا اطلاع ثانوی تولید این فیلم متوقف شده است.

Mission: Impossible - Rogue Nation

وب‌سایت‌های مختلف تاکنون دو نظریه و احتمال را در رابطه با این خبر منتشر کرده‌اند. دلیل اول اینکه پارامونت در نظر دارد بودجه فیلم را که کاهش دستمزد تام کروز نیز شامل آن می‌شود، کاهش دهد. دلیل دیگر احتمالا درخواست دستمزد بیشتر از سوی تام کروز برای بازی در این فیلم است، گفته می‌شود او دستمزد بیشتری نسبت به بازسازی فیلم مومیایی (The Mummy) محصول کمپانی یونیورسال، که اخیرا در آن بازی کرده درخواست کرده است. در هر صورت، فیلم Mission Impossible 6 به احتمال زیاد تولید و ساخته خواهد شد. سال ۲۰۱۶ برای بسیاری از استودیوها از جمله پارامونت، از نظر مالی سالی بسیار ناامید کننده بود و سال سختی را تجربه می‌کنند. 

طبق خبری که نیویورک تایمز منتشر کرده است، پس از ناکامی فیلم‌هایی چون لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows)، زولندر ۲ (Zoolander 2) و فیلم بن هور (Ben-Hur)، که این هفته اکران و شکست تاریخی در اکرانش خورد، کمپانی پارامونت تا به امروز بیش از ۳۵۰ میلیون دلار زیان کرده است. حتی فیلم نسبتا موفق پیشتازان فضا: فراتر (Star Trek Beyond)، نسبت به دو قسمت قبل خود کاهش فروش چشمگیری داشته است. فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation در سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت و توانست ۶۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان که ۷۱ درصد آن خارج از آمریکا بوده است، فروش کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده