نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

مایکل پنیا در فیلم Ant-Man and the Wasp باز خواهد گشت

مایکل پنیا، بازیگر نقش لوئیس در فیلم مرد مورچه‌ای (Ant-Man)، در ادامه این فیلم نیز حضور خواهد داشت و بازی خواهد کرد. همچنین فیلمبرداری این فیلم سال آینده میلادی آغاز می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق خبرهایی که منتشر شده است، مایکل پنیا برای بازی در نقش لوئیس در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) باز خواهد گشت. علاوه بر حضور و بازگشت پنیا در ادامه‌ی فیلم Ant-Man، هالیوود ریپورتر تایید کرده است که فیلمبرداری این فیلم در سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. این خبر پس از امضای قرارداد پنیا با کلمبیا پیکچرز برای بازی در فیلم ترسناک The Bringing فاش و منتشر شد. پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp، در یک مصاحبه در اوایل سال جاری از احتمال بازگشت برخی از دوستان اسکات لنگ از فیلم اول در این فیلم خبر داد. او گفت که آن‌ها در ادامه‌ی این فیلم شانسی دوباره برای مبارزه خواهند داشت.

Michael Pena in Ant-Man

رید همچنین پیش از این در مورد وضعیت فراری بودن اسکات لنگ نیز صحبت کرده است و اشاره کرده که با توجه به اتفاقاتی که در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) رخ داده است، این شخصیت با بازی پل راد، قرار است به شکل یک فراری بزرگتر در فیلم Ant-Man and the Wasp نمایش داده شود. رید همچنین در مورد شخصیت واسپ در این فیلم نیز صحبت کرده است و گفته که شخصیت واسپ چیزی بیشتر از یک شخصیت مکمل خواهد بود و در این فیلم نقش بسیار زیاد و مهمی را در کنار اسکات لنگ خواهد داشت. علاوه بر راد و پینا، حضور بازیگرانی چون اوانجلین لیلی برای بازی در نقش هوپ ون دین / واسپ، به همراه مایکل داگلاس برای بازی در نقش هنک پیم در فیلم Ant-Man and the Wasp تایید شده است. 

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده