نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱

تصاویر پلی استیشن 4 اسلیم فاش شد (بروزرسانی: احتمال معرفی در مراسم پلی‌استیشن)

تصاویری از پلی استیشن 4 اسلیم با طراحی متفاوت و ظاهر کوچک‌تر لو رفته و در چند تصویر نیز مقایسه‌ای این کنسول را با پلی‌استیشن 4 فعلی می‌بینیم. با زومجی همراه باشید.

یک کاربر بریتانیایی تصاویری از کنسول بازطراحی شده‌ی سونی را در یک وبسایت خرید و فروش به اشتراک گذاشته که ظاهر جدید پلی‌استیشن 4 را نشان می‌دهد. با توجه به تصاویر، پلی‌استیشن 4 اسیلم بر خلاف مدل اصلی خود دارای گوشه‌هایی گرد و اندازه‌ای کوچک‌تر است.

ps4 slim

از تصاویر جعبه‌ی این کنسول برمی‌آید که محتویات آن تغییر خاصی نکرده و حتی ظرفیت‌ حافظه‌ی داخلی آن نیز ۵۰۰ گیگابایت است.

از ابتدای امسال گزارش‌های متعددی از احتمال ساخت دو کنسول جدید توسط سونی منتشر شده است. چند روز قبل از E3 2016، اندرو هاوس از سونی وجود یک کنسول‌ قوی‌تر را که فعلاً با نام پلی‌استیشن 4 نئو شناخته می‌شود تأیید کرد اما حرفی از پلی‌استیشن 4 اسلیم به میان نیاورد. سونی در تاریخ ۱۷ شهریور (۷سپتامبر) رویدادی تدارک دیده و با اینکه صحبتی از محتوای آن نکرده است، به احتمال قوی شاهد رونمایی رسمی پلی‌استیشن 4 نئو و پلی‌استیشن 4 اسلیم خواهیم بود.

بروزرسانی: منابع مالی نزدیک به وال استریت ژورنال گزارش داده‌اند سونی در مراسم پلی‌استیشن که حدود دو هفته دیگر در ۱۷ شهریور برگزار می‌شود، یک پلی‌استیشن 4 استاندارد (به احتمال زیاد پلی‌استیشن 4 اسیلم) و یک کنسول قوی‌تر معرفی خواهد کرد. بنابراین شایعه‌ی معرفی پلی‌استیشن 4 نئو حالا بیش از پیش قوت گرفته و می‌توانیم معرفی این دو کنسول جدید را در مراسم پیش رو قطعی بدانیم.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت کنسول‌های سونی و مایکروسافت از بخش کنسول‌های دیتابیس زومیت استفاده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده