// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

مارکوس فنیکس در بخش داستانی Gears of War 4 قابل بازی نخواهد بود

مارکوس فنیکس، شخصیت اصلی سه گانه Gears of War، در بخش داستانی نسخه چهارم قابل بازی نخواهد بود و تنها در بعضی از مراحل همراه شما است. با زومجی همراه باشید.

چاک اوزیها کارگردان بازی Gears of War 4، در جریان مصاحبه اخیرش با سایت IGN به این نکته اشاره کرد که شخصیت‌ مارکوس فنیکس تنها در بعضی از مراحل بخش داستانی بازی همراه شما خواهد بود. بازی Gears of War 4 قصد دارد تا بر روی شخصیت‌ها و هم تیمی‌های جدیدی تمرکز کند. وی در این باره می‌گوید:

مارکوس فقط یکی از شخصیت‌های بازی بوده و نمی‌توانید کنترل وی را در دست بگیرید. بنظر من این اتفاق خوبی است که با وی نمی‌توانید بازی کنید. در نسخه چهارم بازی، وی می‌تواند نسبت به وقایع مختلف از خود واکنش نشان داده و یک شخصیت جدید از مارکوس فنیکس را مشاهده خواهیم کرد. شخصیتی که با نسخه‌های قدیمی متفاوت است.

با تمام این تفاسیر مارکوس فنیکس در بخش چند نفره بازی حضور داشته و می‌توانید با وی بازی کنید. نقش مارکوس در نسخه چهارم همانند شخصیت اسنیک در Metal Gear Solid 2 است. در آنجا اسنیک استاد رایدن تازه‌کار بود و در اینجا، مارکوس فنیکس به عنوان استاد و همراه پسر تازه‌کار خود شناخته می‌شود.

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۱ اکتبر) بر روی ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. پیش خرید کنندگان این بازی می‌توانند چهار نسخه قبلی را دریافت کرده و از یک سری محتویات اختصاصی برای بخش چند نفره بازی برخوردار شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده