// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Lane Spliter

بازی موبایل Lane Splitter یک بازی ساده‌ی موتور‌سواری بی‌پایان است. بازی‌های مشابه بسیاری قبلا تولید شده است اما تفاوت این بازی در طراحی‌ زیبای آن است. با زومجی و معرفی Lane Splitter همراه باشید.

بازی Lane Splitter توسط fractiv برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی برای پلفترم‌ اندروید به صورت کاملا رایگان و برای پلتفرم iOS با قیمت ۰.۹۹ دلار در دسترس است.

شیوه‌ی بازی بسیار ساده و روان است. شما کنترل یک موتورسوار را به عهده دارید که در یک بزرگراه در حال حرکت است و تا جایی که ممکن است باید با سرعت بیشتری مسیر را طی کنید. برای اینکه موتورسوار را کنترل کنید کافیست گوشی خود را به سمت چپ یا راست بچرخانید تا موتورسوار به ترتیب به سمت راست یا چپ برود. اگر برروی صفحه‌ی گوشی خود کلیک کنید و نگه‌دارید قابلیت خاصی که کاراکتری که با آن در حال موتورسواری هستید انجام می‌شود مثلا اولین کاراکتری که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد تک‌چرخ می‌زند و درنتیجه سرعتش بیشتر می‌شود و امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. البته تک‌چرخ زدن باعث سخت‌تر شدن کنترل موتور سوار می‌شود و امکان تصادف کردن را افزایش می‌‌دهد.

تصویر درون بازی lane splitter

تعدادی کاراکتر موتورسوار در بازی وجود دارد که هرکدام ویژگی منحصر به فرد و داستان خاص خود را دارد. مثلا اولین کاراکتری که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد باید به موقع به مراسم عروسی خود برسد و به همین دلیل با موتور قصد دارد به مراسم عروسی برسد. هر کدام از این کاراکتر‌ها توانایی خاصی دارد. برای اینکه بتوانید کاراکتر‌های بیشتری را داشته باشید باید سکه‌هایی که برروی زمین هستند را جمع آوری کنید و با سکه‌هایی که بدست آورده‌اید کاراکتر خود را از قسمت Shop بازی خریداری کنید. البته می‌توانید با پرداخت‌های درون برنامه‌ای سکه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید و کاراکتر مورد علاقه خود را خریداری کنید. در قسمت Shop بازی، آیتم‌ها و Upgrade هایی نیز وجود دارد که با سکه‌ها می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

نکته‌ی قابل توجه در مورد این بازی طراحی زیبا و روان فضای بازی است. موسیقی بازی هماهنگ با بازی و بسیار لذت بخش تهیه شده است. صدای موتورها به صورت کاملا واقعی ظبط شده‌اند و لذت واقعی موتورسواری را برای کاربر فراهم می‌کند.

دانلود از بازار | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده