نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰

بررسی ویدیویی بازی No Man's Sky

 بازی No Man's Sky با همه‌ی حرف و حدیث‌ها منتشر شد و بالاخره توانستیم در این کهکشان عظیم ماجراجویی را آغاز کنیم. اما آیا با یک بازی سرگرم‌کننده و موفق روبه‌رو هستیم؟ با بررسی ویدیویی No Man's Sky همراه زومجی باشید.

No Man's Sky بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ بود و گیمرها مدت زیادی منتظر بودند تا ببینند هلو گیمز (Hello Games) واقعاً چطور توانسته چنین بازی منحصر به فردی خلق کند. از نمایش‌های اولیه‌ی بازی در E3 ۲۰۱۴ گرفته تا تریلر زمان عرضه‌ی بازی، ما تقریباً ذهنیت مشخصی از بازی نداشتیم و فقط تجربه‌ی شخصی آن بود که می‌توانست جواب سوال‌هایمان را بدهد. No Man's Sky بالاخره عرضه شد و دیدیم خود بازی برخلاف وسعت آن، چیز زیادی برای عرضه ندارد.

گشت و گذار و پرسه زدن سیاره‌های مختلف و این امکان بدون هیچ محدودیتی می‌توانید به سیارات مختلف سفر کنید، No Man's Sky را تبدیل به تجربه‌ی کاملاً جدیدی می‌کند اما مواردی هم وجود دارند که آن را از تبدیل به یک بازی موفق بازمی‌دارند. ایده‌ی بازی تحسین‌برانگیز است اما نحوه‌ی اجرای آن می‌توانست کمی با محتوای بیشتری همراه باشد. در بررسی ویدیویی No Man's Sky به صورت کلی به تمام جنبه‌های بازی نگاهی انداخته‌ایم و نکات مثبت و منفی بازی را برشمردیم. بنابراین بدون وقفه‌ی بیشتر شما را به مشاهده‌ی این بررسی ویدیویی دعوت می‌کنیم.

دانلود با رزولوشن SD360p |

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده