نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

مجموع جوایز مسابقات فیفا 17 به رقم ۱/۳ میلیون دلار خواهد رسید

بخش ورزشی الکترونیک آرتز اعلام کرد که آنها قصد دارند مجموعا ۱/۳ میلیارد دلار جوایز برای مسابقات بزرگ فیفا 17 که در طی ۱۲ ماه آینده برگزار می‌شود، در نظر بگیرند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار بازی FIFA 17 باقی نمانده است و در حدود یک ماه دیگر، علاقمندان می‌توانند جدیدترین شبیه‌ساز فوتبال EA Sports را تجربه کنند. حال این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد در مسابقات مختلفی که در طی ۱۲ ماه آینده برای فیفا 17 برگزار خواهد کرد، ۱/۳ میلیون دلار جایزه به برندگان اهدا کند. این مسابقات از مسابقات قهرمانی FUT آغاز می‌شود که بازیکنان هر آخر هفته باید برای جوایزی مسابقه دهند. مسابقات مقدماتی این حالت از ماه اکتبر (مهر / آبان) آغاز خواهند شد.

بازیکنان برتر این مسابقات، برای رقابت در جام‌جهانی تعاملی فیفا که امسال با شکل و شمایل جدیدی برگزار می‌شود، دعوت می‌شوند و در ماه فوریه (بهمن / اسفند) دور بعدی مسابقات انجام می‌شود و مسابقات نهایی در ماه آگوست (تیر / مرداد) برگزار می‌‌شود. 

مسابقات قهرمانی FUT فقط برای بازیکنان بازی برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی برگزار می‌شود و مسابقات مقدماتی قهرمانی نیز فقط برروی کنسول‌های نسل هشتمی برگزار خواهد شد. 

بازی فیفا 17، قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی و دو روز بعد یعنی ۲۹ سپتامبر (۸ مهر ۱۳۹۵) در انگلستان و دیگر نقاط دنیا عرضه شود. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین نسخه‌ی این بازی می‌توانید مقاله‌ی «تمام چیزهایی که درباره فیفا 17 می دانیم» را بخوانید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده