نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

نسخه ۲۷۰ دلاری بازی Final Fantasy 15 فاقد برخی محتویات نسخه ۸۵ دلاری است [گیمزکام 2016]

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در گیمزکام 2016 اعلام کرده است که نسخه‌ی ۲۷۰ دلاری Final Fantasy XV، سیزن پس بازی را که در نسخه‌ی ۸۵ دلاری آن وجود دارد دریافت نخواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

علی رغم اینکه نسخه‌ی التیمیت کالکتور (Ultimate CE) بازی Final Fantasy XV حدوداً ۲۰۰ دلار از نسخه‌ی ۸۵ دلاری این بازی گران‌تر است، اما در واقع برخی محتویات موجود در آن را شامل نمی‌شود.

مقاله مرتبط

هاجیمه تاباتا و توموهیرو هاسگاوا، به ترتیب کارگردان و کارگردان هنری Final Fantasy XV، در بخشی از رویداد گیمزکام به برخی از سؤالات طرفداران بازی پاسخ دادند و این جواب‌ها نیز بعداً روی توییتر منتشر شدند. یکی از موضوعات مطرح شده مربوط به نسخه‌ی ۲۷۰ دلاری التیمیت ادیشن بود که تمام نسخه‌های آن در اویل امسال به سرعت فروش رفت. پس از عرضه‌ی اولیه این نسخه، اسکوئر انیکس ۱۰/۰۰۰ نسخه‌ی دیگر از آن را نیز عرضه کرد اما به نظر نمی‌رسد که دیگر تعداد بیشتری از آن به بازار عرضه شود. تاباتا و هاسگاوا مجدداً گفتند آنها هنوز هم به آماده سازی تعداد بیشتری از این نسخه فکر کرده بودند اما «به آنها گفته شده که هنوز هم امکان این کار وجود ندارد.»

Final Fantasy XV

این دو بازی‌ساز همچنین فاش ساختند که حتی با وجود تأخیر مجدد بازی، به ماه نوامبر، نسخه‌ی التیمیت بازی باز هم سیزن پس بازی را در بر نخواهد داشت. عدم وجود سیزن پس عجیب به نظر می‌رسد، چرا که همه انتظار دارند نسخه‌ای از یک بازی با پسوند التیمیت ادیشن جامع باشد. نکته‌ی عجیب‌تر از آن این است که نسخه‌ی دیجیتالی پرمیوم ادیشن بازی با قیمت ۸۵ دلار هم حاوی سیزن پس است (هر چند نسخه‌ی دلوکس ادیشن فیزیکی بازی با قیمت ۹۰ دلار هم حاوی سیزن پس نیست).

در عوض نسخه‌ی التیمیت ادیشن تمام محتویات نسخه‌ی دلوکس ادیشن (مانند بازی، یک قاب فلزی و محتویات درون بازی) را در کنار کتاب هنری، پیکره‌ی کای و دیگر محتویات در بر دارد. عدم وجود سیزن پس غافلگیر کننده است چرا که در ماه آگوست بود که، به لطف دسته بندی بازی در فروشگاه پلی‌استیشن، از وجود آن با خبر شدیم. ما هنوز دقیقاً نمی‌دانیم که از محتویات دیجیتالی قابل دانلود این بسته باید چه انتظاری داشته باشیم، اما ما از وجود بسته‌ی الحاقی‌ای که اجازه می‌دهد «به روشی جدید» بازی را تجربه کنیم آگاه هستیم.

به دنبال جدیدترین تأخیر Final Fantasy XV اکنون این بازی در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) بری پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. حال نظر شما در خصوص عدم وجود سیزن پس بازی در نسخه‌ی ۲۷۰ دلاری آن چیست؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده