نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تریلر گیم پلی بازی Prey [گیمزکام 2016]

طی گیمزکام 2016 ویدیوی کوتاهی از گیم‌پلی Prey منتشر شده است. اگر می‌خواهید ببینید که تبدیل شدن به لیوان (!) در این بازی چه حس و حالی دارد، با زومجی همراه باشید.

کمپانی بتسدا (Bethesda)، ناشر Prey، ویدیوی جدیدی از این بازی را منتشر کرده است. در این ویدیوی یک و نیم دقیقه‌ای می‌توانیم بخش‌هایی از گیم‌پلی پِرِی را ببینیم و نظاره‌گر بعضی قابلیت‌های موجود در بازی باشیم. بتن‌پاشی به موجودات بیگانه و به آتش کشیده شدن آن‌ها از حرکاتی است که در اینجا با آن‌ها برخورد خواهیم داشت. همچنین در بخشی از ویدیو، شخصیت اصلی برای آنکه بتواند به یک مرکز کنترل دسترسی پیدا کند، خودش را با استفاده از قابلیت Mimic Matter به یک لیوان تبدیل می‌کند و برای لحظاتی با این شکل و شمایل در بازی ظاهر می‌شود! در ادامه هم از ایستگاه فضایی درون بازی خارج می‌شویم و لحظاتی را در فضا سپری می‌کنیم؛ جایی که حین راه‌پیمایی در آن، متغیرهایی مانند مقدار اکسیژن باقی‌مانده و سرعت برای‌مان به نمایش درمی‌آیند.


مدیرعامل استودیو آرکین (Arkane Studios)، سازنده‌ی پری، چندی پیش خاطرنشان کرد که Prey صرفاً یک بازی تیراندازی نیست؛ بلکه نوعی ساخته‌ی «ترکیبی» است که روایت داستان را با اکشن و کمی نقش‌آفرینی در هم آمیخته است. وی در آن زمان مجدداً تأکید کرد که این بازی با نسخه‌‌ی اول آن، که در سال ۲۰۰۶ برای پی‌سی و ایکس‌باکس 360 منتشر شده بود، هیچ ارتباطی ندارد.

بازی Prey قرار است در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده