// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Operation Skull بازی Rainbow Six Siege

بالاخره انتظار برای بسته‌ی الحاقی بازی Operation Skull Rain بازی Rainbow Six Siege به سر آمد و این بسته امروز منتشر شد. به همین خاطر نیز کمپانی یوبیسافت روز گذشته اقدام به انتشار تریلر هنگام عرضه‌ی این بسته کرده که نقشه و چند اپراتور جدید را نشان می‌دهد.

یک روز قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی Operation Skull Rain برای بازی Rainbow Six Siege، کمپانی Ubisoft بصورت هماهنگ شده اقدام به انتشار تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی کرده تا پیش از انتشار بسته به طرفداران برخی از ویژگی‌های آن را نشان دهد. این بسته‌ی الحاقی بزرگ موارد و جزییات نسبتاً زیادی به بازی اضافه می‌کنند که می‌تواند هیجان این بازی را بیش از پیش کند. علی‌رغم اینکه تا کنون قابلیت تخریب پذیری محیط و نقشه‌های این بازی جزو ویژگی‌های بسیار خوب و منحصر بفرد آن بوده، جالب است بدانید که این بسته‌ی الحاقی نقشه‌ای موسوم به «Favela» را به بازی اضافه می‌کند که به گفته‌ی کمپانی سازنده، تخریب پذیر‌ترین نقشه تا کنون محسوب می‌شود.

این بسته همچنین ۲ اپراتور جدید با نام‌های «Caveira» و «Capitão» را نیز به بازی اضافه می‌کند. کسانی که Season Pass بازی را در اختیار داشته باشند می‌توانند بلافاصله به نقشه و اپراتورهای جدید دسترسی داشته باشند. اما سایر افراد در بدو انتشار تنها به نقشه‌ی جدید دسترسی دارند و برای باز کردن اپراتورها باید از طریق گیم‌پلی بازی اقدام کنند. خلاصه‌ای از ویژگی‌های اپراتورهای جدید به شرح زیر است:

  • Caveira: یک بازپرس و محقق بی‌باک که با توانایی‌های مخفیانه‌ی خود موسوم به «Silent Step» بدون اینکه شناخته شود، اطلاعات مورد نیاز خود را از اهدافش بدست میاورد.
  • Capitão: شخصیتی مرموز و مجهز به یک کمان مخصوص که می‌تواند تیرهایی پرتاب کند که با اصابت به هدف، باعث ایجاد حس خفگی در او شوند. همچنین امکان پرتاب نارنجک‌های کوچکی برای وی وجود دارد که برای حملات سریع و غافلگیر کننده بسیار مناسب هستند.

بسته‌ی الحاقی Operation Skull Rain امروز برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. تریلر هنگام عرضه‌ی آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

پیش‌تر نیز در زومجی تریلر گیم‌پلی بسته‌ی الحاقی Operation Skull Rain را مشاهده کردید.

نظر شما در مورد این بسته‌ی الحاقی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده