// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳

سازنده Lost Soul Aside از آینده این بازی می‌ گوید؛ احتمال همکاری با سونی و اپیک گیمز

پس از انتشار یک ویدیو از بازی Lost Soul Aside، یانگ وینگ تنها سازنده این بازی، در صفحه فیسبوک خودش از آینده بازی و بازخوردهای هواداران نوشته است. با زومجی همراه باشید.

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر ساخت بازی بنام Lost Soul Aside که ظاهرا توسعه دهنده این بازی تنها یک نفر است. این شخص با بکار گیری المان‌های دو بازی Devil May Cry و Final Fantasy XV بازی خود را توسعه داده است.

طی آخرین پست یانگ وینگ در صفحه فیسبوک‌اش، وی به صحبت در مورد بازخورد هواداران از ویدیو اخیر و برنامه‌های آینده بازی پرداخته است.

از همگی ممنونم. در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. نمی‌توانم به تمامی پیام‌های شما جواب دهم و یا درخواست دوستی که فرستاده‌اید را قبول کنم. سعی می‌کنم طی گذر زمان به تمامی‌ آن‌ها جواب داده و پیشاپیش از بوجود آمدن این تاخیر پوزش می‌طلبم.

فعلا ساخت محتویات برای بازی را کنار گذاشته و در حال ایجاد یک سری برنامه برای آینده بازی Lost Soul Aside هستم. خیلی از دوستان پیام‌هایی جهت همکاری فرستاده‌اند و بسیار ممنونم ولی صبر کنید تا برنامه‌های آینده مشخص شود. از حمایت شما بسیار ممنونم.

همچنین از دوست خوبم گودیو ریویا برای مدیریت صفحه هواداری LSA (مخفف اسم بازی) سپاس گذارم.

یک سری از دوستان پیشنهاد داده بودند که یک کمپین حمایتی در کیک‌استارتر باز کنم. خیلی از این پیشنهاد ممنونم. زمانی که برنامه‌های آینده مشخص شد، احتمال دارد از کیک‌استارتر نیز استفاده کنم. در حال حاضر استفاده از این کمپین برای من مسئولیت‌پذیر بوده و متاسفم که نمی‌توانم الان این کار را انجام دهم.

من تمامی نظرات شما را دیروز خواندم و بسیار خوشحال هستم از این همه انرژی که به من دادید. همچنین ممنونم از درخواست‌های کمک که برای من فرستاده بودید. یک سری از دوستان هم گفته بودند که من با این کار به آن‌ها، برای ساخت بازی‌های خودشان انگیزه داده‌ام و خیلی خوشحال‌ام که من باعث وجود همچین اتفاقی شده‌ام. من فقط یک توسعه‌دهنده معمولی هستم.

همچنین یانگ وینگ مدتی بعد یک پست جدید دیگر را در صفحه فیسبوک‌اش به اشتراک گذشت که طی آن اخبار خوشحال کننده‌ای را به مخاطبین خود داد. بنظر می‌رسد از سوی کمپانی سونی و استودیو اپیک گیمز به وی پیشنهاداتی شده است.

سلام به همه دوستان و بازهم ممنونم از پیام‌هایی که فرستاده‌اید. تا الان در حال خواندن‌اشان بوده و شدیدا خسته‌ام. با این حال واقعا خوشحالم که پیام‌های دلگرم کننده شما را می‌خوانم.

خیلی از مردم علاقه خود را به کمک کردن به من برای LSA نشان داده‌اند. واقعا من متحیر شده‌ام از این همه درخواست. به هیچ وجه انتظار این بازخوردها را نداشتم. آدم‌های زیادی از نقاط مختلف جهان که همگی محبت خود را به من نشان داده‌اند. واقعا حرفی برای گفتن ندارم و فقط می‌توانم تشکر کنم.

وقتی برنامه‌های آینده را مشخص کردم حتما برای گرفتن کمک به روی شما عزیزان حساب خواهم کرد. پیام‌های شما بسیار دلگرم کننده هستند و استرس من از بین برده‌اند. من فقط قصد دارم که بگویم یک توسعه دهنده عادی هستم و هر شخص دیگری می‌تواند جای من باشد.

یک خبر خوب برایتان دارم و آن‌ هم این است که از طرف کمپانی سونی و استودیو اپیک گیمز با من تماس گرفته شده است. نمی‌دانم می‌توانم درخواست آن‌ها را قبول کنم یا نه ولی، این کار شدیدا اعتماد به نفس من را برای به اتمام رساندن Lost Soul Aside بالاتر برده است.

الان اینجا نیمه شب بوده و مابقی پیام‌هایتان را فردا پاسخ خواهم داد. یک بار دیگر از تمامی دوستان بابت پیام‌هایشان تشکر می‌کنم.

با تمام این اتفاقات این که از سوی ناشران مختلف به یانگ وینگ ویشنهادهایی شده است بسیار خوشحالیم. خوشحالیم که زحمات وی دیده شده و می‌توانیم روی تجربه این بازی حساب باز کنیم.

نظر شما عزیزان در مورد بازی Lost Soul Aside چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده