نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

بازی ترسناک Outlast 2 تأخیر خورد

استودیوی بازی‌سازی رد برلز (Red Barrels) اعلام کرد که بازی ترسناک Outlast 2 به منظور بالا بردن کیفیت کلی بازی با تاخیر عرضه خواهد شد.

بازی Outlast 2 برای عرضه در پاییز ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده بود. با این حال استودیوی رد برلز، سازنده‌ی بازی، اعلام کرده است که عرضه‌ی این بازی ترسناک تا سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است. در ادامه می‌توانید پیام سازنده‌ی بازی را که از طریق صفحه رسمی فیسبوک Outlast منتشر شده، بخوانید:

ما اخیراً مجبور شدیم تصمیم سختی را اتخاذ کنیم. ما پس از سنجش گزینه‌های پیش روی خودمان تصمیم گرفتیم تا عرضه‌ی Outlast 2 را تا سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۷ به تعویق بیاندازیم.

ما می‌خواهیم شما بدانید که ما به بازخوردهای شما گوش می‌دهیم، ما هیجان شما را می‌بینیم و می‌دانیم که شما به کارمان اهمیت می‌دهید. مأموریت ما به عنوان یک استودیوی مستقل این است که بهترین و کامل‌ترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهیم. به همین دلیل است که ما عرضه‌ی بازی را با مقدار کمی تأخیر همراه کرده‌ایم، تا اطمینان حاصل کنیم دیدگاه‌هایمان در خصوص Outlast 2 به هیچ عنوان به خطر نخواهند افتاد و این بازی همان تجربه‌ای خواهد بود که شما لیاقتش را دارید.

این از آن نوع خبرهایی نیست که ما دوست داشته باشیم به شما بدهیم. ما آنقدر به دنیایی که ساخته‌ایم و طرفداران فوق‌العاده‌مان متعهد هستیم که نمی‌توانیم با وجدانی آرام بازی را عرضه کنیم که مرزهایش تا آخرین حد مورد آزمایش قرار نگرفته است.

از اینکه ما را درک می‌کنید متشکریم و قول می‌دهیم که Outlast 2 شما را به شدت خواهد ترساند.

Outlast 2 زمستان امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده