نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸

آپدیت رفع مشکل نسخه پی سی No Man's Sky منتشر شد

استودیو هلو گیمز آپدیتی با حجم تقریبی ۱ گیگابایت برای نسخه پی‌سی No Man's Sky منتشر کرده که مشکلات آن را حل می‌کند. با زومجی همراه باشید.

از همان زمان عرضه بازی No Man's Sky، گیمر‌ها اعتراض‌هایی بابت مشکلات فنی بازی از قبیل افت فریم در نسخه پی‌سی داشتند و سازندگان هم وعده دادند که به‌زودی یک بروزرسانی با هدف رفع این مشکلات عرضه می‌کنند. پس از اینکه چندی پیش یک آپدیت بتا برای بازی منتشر شد، حال شان ماری، سازنده بازی، از عرضه شدن آپدیت رسمی رفع‌مشکل بازی خبر داده است.

این آپدیت که حجمی معادل ۹۵۸ مگابایت دارد، هم‌اکنون از طریق استیم و GOG قابل دانلود است و البته هنوز لیست کاملی از تغییراتی که در بازی اعمال می‌کند اعلام نشده است. با این حال شان ماری با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که آپدیت جدید بسیاری از مشکلات گزارش شده را حل می‌کند. ولی همچنین خاطر‌نشان کرد که این آپدیت باعث می‌شود تا پشتیبانی بازی از انواع مختلف سخت‌افزار‌ها بهتر شده و افت فریم آن در سیستم‌های ضعیف‌تر هم رفع شود.

ماری همچنین اعلام کرد که آپدیت نسخه پلی‌استیشن 4 بازی هم در مرحله کسب مجوز است و به‌زودی عرضه خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با بازی No Man's Sky، می‌توانید نیم‌نگاه زومجی به این بازی را با حضور نادر امرایی و محسن وزیری تماشا کنید و جمع‌بندی نمره‌های آن از سایت‌های معتبر نقد بازی را بخوانید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده