// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Battlefield 1 دارای قهرمان‌هایی به سبک Star Wars Battlefront خواهد بود

دایس اعلام کرد که در بازی Battlefield 1 شاهد حضور کلاس الیت خواهیم بود که بی‌شباهت به قهرمان‌های بازی Star Wars Battlefront نیست. با زومجی همراه باشید.

یکی از ویژگی جدید بازی Battlefield 1 که بتازگی معرفیه شده، کلاس الیت است. سربازان این کلاس دارای سلاح‌های قوی‌تر و لباس و پوششی خاص هستند که سبب شده از قدرت بالاتری در میدان جنگ برخوردار شوند. هر کدام از این سربازان که در هر تیم قرار داشته باشند، جنگ را برای تیم مقابل سخت و دشوار خواهند کرد.

در کل سه سرباز الیت در بازی Battlefield 1 قرار دارد. اولین سرباز دارای اسلحه آتش‌زن است که می‌تواند شما را با خاکستر یکسان کند. همچنین لباس وی ضد آتش بوده و در طول بازی همیشه وی را با یک ماسک ضد گاز مشاهده خواهید کرد. بهترین راه مقابله با این سرباز جنگ از مسافت دور است.

دومین سرباز از یک اسلحه رگباری مانند مثل Sentryها استفاده می‌کند که می‌تواند در کسری از ثانیه گروهی از دشمنان را بکشد. لباس وی شبیه به لباس شوالیه‌ها بوده و همانند یک تانک عمل می‌کند. به عبارتی قدرت تدافعی بالای وی می‌تواند آسیب زیادی را تحمل کرده و دشمنان دور و اطراف خود را از پای درآورد. این سرباز از هیچ گونه ماسک ضدگازی استفاده نمی‌کند. از این‌رو می‌توانید این بخش را یک نقطه ضعف برای این شخصیت در نظر گرفته و وی را از پای در آورید.

در آخر سرباز شکارچی تانک که از یک اسلحه بسیار قدرتمند با نام Tankgewehr مدل ۱۹۱۸ استفاده می‌کند. قدرت این اسلحه به قدری است که برای هدف گیری دقیق می‌بایست آن را به صورت خوابیده استفاده کنید و به وسیله پایه‌های استقامتی که دارد لگد اسلحه را کاهش دهید. این سرباز می‌تواند به راحتی تانک‌های تیم مقابل را با آسیبی جدی مواجه کرده یا آن‌ها را از کار بیاندازد. همچنین با یک شلیک دقیق می‌توانید بخش رگبار تانک‌ها را از کار بیاندازید.

نسخه آزمایشی بازی Battlefield 1 در تاریخ ۱۰ شهریور ماه (۳۱ آگوست میلادی) برای هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده