// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

جزئیات بخش داستانی Tekken 7 منتشر شد [گیمزکام 2016]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 اطلاعاتی از بخش داستانی بازی Tekken 7 اعلام شد. بنظر می‌رسد در این بخش به سراغ کودکی کازویا خواهیم رفت. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش باندای نامکو، سازنده بازی Tekken 7، اعلام کرد این بازی دارای بخش داستانی بوده و بزودی اطلاعات منتشر خواهد شد. در راستای این خبر، این استودیو در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 جزئیات جدیدی از بخش داستانی بازی Tekken 7 را در اختیار هواداران قرار داد. بازی Tekken 7 دارای بخش داستانی سینمایی است به نام «کازویا کودک» که بنظر می‌رسد داستان زندگی وی را شرح خواهد داد. استودیو سازنده در این باره می‌گوید:

بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.

در واقع The Archers of Sirius نام گروهی از جن‌گیرها است که از زمان باستان تا به امروز قدرت‌های ماورایی را از دنیا پاک می‌کنند. گروهی فوق سری که در بین مردم و جامعه شناخته شده نیست. ولی طی داستان بازی، یک روز یکی از این جن‌گیرها به شخصیت میشیما زایباتسو نزدیک شده و از وی می‌خواهد به آن‌ها ملحق شود ولی زایباتسو این درخواست را رد می‌کند. البته این کار به هیچ وجه فشار بر روی زایباتسو جهت پیوستن به جن‌گیرها را قطع نمی‌کند!

البته این فشار و درخواست‌ها توسط رهبر این گروه کلودیو سرافینو صورت می‌گیرد. وی از این طریق قصد دارد تا یک سری اطلاعات از میشیما زایباتسو بدست بیاورد.

بازی Tekken 7 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ میلادی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده