نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

کونامی بازی Metal Gear Survive را معرفی کرد [گیمزکام 2016]

کمپانی کونامی در جریان گیمزکام 2016 نسخه‌ای جدید از بازی Metal Gear را با نام Metal Gear Survive معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

Konami دقایقی پیش در جریان گیمزکام 2016 از اولین نسخه سری Metal Gear پس از جدا شدن هیدیو کوجیما از این کمپانی رونمایی کرد. این بازی Metal Gear Survive نام دارد و در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. داستان این بازی دقیقا پس از وقایع Metal Gear Solid V: Ground Zeroes رخ می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

|

همان‌طور که در تریلر هم مشاهده کردید، داستان Survive در مورد سربازان Militaires Sans Frontières است که وارد یک کرم‌چاله می‌شوند و به یک مکان کاملا جدید انتقال می‌یابند؛ مکانی که در آن شاهد دشمنانی زامبی‌مانند و ساختمان‌هایی ویران‌شده هستیم. Survive در اصل یک بازی مخفی‌کاری مبتنی بر همکاری چند‌نفره است که در آن نهایتا ۴ نفر می‌توانند با همکاری یکدیگر بازی کنند و همان‌طور که از اسم بازی هم مشخص است، این ۴ نفر باید برای زنده ماندن و بقا تلاش کنند. کونامی اعلام کرده که مخفی‌کاری در این نسخه از بازی اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت و همچنین یک سری سلاح و تجهیزات به بازی اضافه خواهد شد که برای اولین بار شاهد آن‌ها در یک نسخه از متال گیر هستیم.

توموتادا تاشیرو، رییس بخش اروپایی کونامی، ضمن معرفی این بازی گفت:

ما از اینکه یک نسخه جدید از سری محبوب Metal Gear را معرفی کرده‌ایم‌، بسیار خوشحالیم. Survive به ریشه‌های مخفی‌کاری سری پایبند خواهد بود و آن‌ها را با المان‌های Co-op ترکیب خواهد کرد تا یک تجربه چند‌نفره عالی ارائه کند.

Metal Gear Survive

کونامی همچنین با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی هم در مورد Survive گفته است:

سربازانی که پیش از این در Motherbase کنار یکدیگر بودند، حال باید در محیطی مملو از موجودات خطرناک برای زنده‌ماندن با یکدیگر همکاری کنند. Metal Gear Survive گیم‌پلی تحسین‌شده بازی Metal Gear Solid 5 را با المان‌های مخفی‌کاری و همکاری تیمی ترکیب خواهد کرد و گیمر‌ها باید با همکاری هم در برابر تهدید‌های بسیار خطرناک زنده بمانند.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا اولین Metal Gear بدون کوجیما موفق خواهد شد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده