نویسنده: میلاد دهقانی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

دایس چگونگی استفاده از اسب‌ها در بخش چند نفره Battlefield 1 را توضیح می‌دهد

استودیو Dice پست جدیدی در وبلاگ رسمی خود منتشر کرد و در آن چگونگی حضور اسب‌ها در بخش چند نفره‌ی بازی Battlefield 1 و کاربرد و نقش آن‌ها را توضیح داد. با زومجی همراه باشید.

یکی از نکات جالب در مورد Battlefield 1 این است که چگونه این بازی می‌خواهد اسب‌ها را به بخش چند نفره بازی بیاورد. در پست جدیدی که در وبلاگ رسمی دایس منتشر شد، توضیح داده شد که چگونه قرار است اسب‌ها نقشی منحصر به فرد را در Battlefield 1 بازی کنند و چگونه می‌توانند در نبرد‌های در فاصله دور و نزدیک به کار گرفته شوند.

شما می‌توانید هنگامی که سوار بر اسب می‌تازید دشمنانتان را با شمشیر سلاخی کنید یا آن‌ها را زیر سم‌های اسبتان لگد‌کوب کنید. شما همچنین به اسلحه‌های دوربین‌دار برد متوسط دسترسی دارید و با آن‌ها می‌توانید دشمنانتان را از راه دور از پا درآورید. اسلحه دیگری که هنگام اسب‌سواری در دست دارید نارنجک‌های ضد خودرو و تانک است.

همان‌طور که تانک‌های سبک می‌توانند مهمات و لوازم پانسمان پخش کنند، شما از پشت اسب نیز می‌توانید مهمات و بسته‌های کمک‌های اولیه را برای همرزمان‌تان بیندازید. هرچند که اسب‌ها برای حمله‌های سریع طراحی شده‌اند، میزان سلامتی آن‌ها کم نیست، ولی آن‌ها شما را به هدف بزرگ‌تری تبدیل می‌کنند.

شما می‌توانید هنگام پیوستن به میدان نبرد انتخاب کنید که روی اسب ظاهر شوید یا می‌توانید در میدان بگردید و سوار هر اسب بدون سواری که دیدید بشوید. استودیو دایس می‌گوید که زمان زیادی صرف کرده تا مطمئن شود که اسب‌ها بیشتر مثل حیوان به نظر برسند تا موتورسیکلت. در حال حاضر هنگامی که شما سوار بر اسب به لبه‌ی یک صخره نزدیک می‌شوید، اسب از پیش رفتن سر باز می‌زند. یا هنگامی که می‌خواهید از آب رد شوید، اسب ترجیح می‌دهد به جای شنا کردن از قسمت‌های کم عمق رد شود. این‌ها مثال‌هایی از قدرت تشخیص محیط توسط اسب‌ها هستند. همچنین اسب‌ها از پریدن از روی موانع نیز استقبال چندانی نمی‌کنند.

مانند دسته‌ی وسایل نقلیه، انتخاب ظاهر شدن روی اسب نیز به شما دسترسی به دسته‌ی سواره‌نظام را می‌دهد. اسب‌ها نیز مانند دسته‌ی تازه معرفی شده‌ی نخبه‌ها، در بتای این بازی قابل بازی کردن خواهد بود تا بازیکنان خودشان به ماهیت آن‌ها پی ببرند. پیش از این در زومجی تریلر جدید این بازی را تماشا کرده بودید و مطلع شده بودید که نسخه‌ی بتا در تاریخ ۱۰ منتشر خواهد شد.

 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده