نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

تاریخ دقیق آغاز نسخه بتای عمومی Titanfall 2 مشخص شد

پس از آنکه امروز صبح وینس زامپلا، رییس استودیو ریسپاون اعلام کرد بتای عمومی Titanfall 2 آخر هفته جاری یا آینده عرضه می‌شود، حال تاریخ دقیق آغاز این نسخه مشخص شده است.

امروز صبح استودیو ریسپاون اعلام کرد که نسخه بتای عمومی بازی Titanfall 2 آخر این هفته یا هفته آینده و فقط برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. حال این استودیو تاریخ دقیق آغاز نسخه بتا را مشخص کرده است. بر این اساس، علاقه‌مندان بازی می‌توانند در دو نوبت نسخه بتای عمومی را بازی کنند؛ نوبت اول آخر همین هفته و از تاریخ ۱۹ آگوست تا ۲۱ آگوست (۲۹ تا ۳۱ مرداد) جریان خواهد داشت و نوبت دوم هم آخر هفته آینده و از تاریخ ۲۶ آگوست تا ۲۸ آگوست (۵ تا ۷ شهریور) در دسترس خواهد بود.

البته در هریک از نوبت‌های بتای بازی، محتویات متفاوتی در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد گرفت. در بتای اول، Bounty Hunt که یک حالت ۵ در برابر ۵ است و Pilots Vs. Pilots را که یک حالت ۸ در برابر ۸ است تجربه خواهید کرد. در Bounty Hunt باید همراه با هم‌تیمی‌هایتان سعی کنید دشمنان را شکست دهید و امتیازاتی متناسب با عملکردتان کسب کنید. البته برای این که این امتیاز‌ها ثبت شوند، باید آن‌ها را بین هر موج (Wave) در قسمت مخصوصی ذخیره کنید. در حالت Pilots vs. Pilots هم خبری از تایتان‌ها نیست و فقط در نقش سرباز‌ها می‌توانید در دو تیم ۸ نفره وارد میدان مبارزه شوید.

در بتای اول دو نقشه Boomtown و Homestead قابل بازی خواهند بود. Boomtown یک تشکیلات زیرزمینی است که دارای راهرو‌های باریک و قسمت‌هایی مناسب برای سنگرگیری است و Homestead یک محوطه بزرگ و وسیع است.

بتای دوم بازی علاوه بر داشتن تمامی محتویات بتای اول، یک سری محتوای جدید هم به بازی اضافه می‌کند؛ یک حالت با نام Amped Hardpoint که یک حالت ۶ در برابر ۶ است و نوع جدیدی از حالت Hardpoint Domination نسخه اول بازی است. در این حالت باید از نقاط مشخص‌شده‌ای دفاع کنید و سازندگان اعلام کرده‌اند که در این حالت همکاری تیمی کلید اصلی پیروزی است. در این بتا یک نقشه جدید هم با نام Forward Base Kodai به بازی اضافه می‌شود.

همچنین در نسخه بتای بازی می‌توانید برای اولین بار با دو تایتان جدید بازی هم بازی کنید. نسخه نهایی بازی Titanfall 2 در تاریخ ۷ آبان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده