نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Destiny: The Collection با قیمت ۶۰ دلار معرفی شد

کمپانی اکتیویژن مجموعه Destiny: The Collection را معرفی کرد که شامل نسخه اصلی بازی Destiny و تمامی بسته‌های الحاقی آن می‌شود. با زومجی همراه باشید.

زمزمه ساخته شدن Destiny: The Collection از چندی پیش به گوش می‌رسد که سایت آمازون این بازی را لیست کرد. حال اکتیویژن رسما این بازی را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید کرده است. این بازی در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) و با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد و شامل نسخه اصلی Destiny و تمامی بسته‌های الحاقی آن از جمله جدید‌ترین DLC بازی یعنی Rise of Iron می‌شود. این نسخه همچنین یک Boost هم دارد که با استفاده از آن می‌توانید سطح شخصیت خودتان را بالا برده و در نتیجه بتوانید با گیمر‌های قدیمی و سطح بالای دستینی بازی کنید.

افرادی که نسخه دیجیتالی بازی را پیش خرید کنند، می‌توانند از همین الان نسخه اصلی بازی و DLC‌های The Dark Below، House of Wolves و The Taken King را تجربه کنند و در زمان عرضه بسته الحاقی Rise of Iron آن را نیز دریافت کنند. همچنین افرادی که نسخه فیزیکی یا دیجیتالی بازی را پیش خرید کنند، سلاح Iron Gjallahorn را دریافت خواهند کرد و وسیله نقلیه Iron Gjallarwing هم به عنوان یکی دیگر از جوایز پیش خرید نسخه دیجیتالی بازی معرفی شده است.

بایرون بیدز، نایب رییس اکتیویژن، ضمن معرفی نسخه کامل بازی آن را «یک بسته ایده‌آل برای افرادی که Destiny را تجربه نکرده‌اند» معرفی کرد. همچنین اگر نسخه اصلی بازی Destiny را روی کنسول‌های ایکس‌باکس 360 یا پلی‌استیشن 3 خریداری کرده‌اید، می‌توانید تا تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن) با پرداخت ۴۰ دلار Destiny: The Collection را برای کنسول نسل هشتمی خودتان دریافت کنید. به‌علاوه افرادی که روی کنسول‌های نسل قبلی بسته The Taken King را هم خریداری کرده‌اند، می‌توانند شخصیت خودشان را به نسخه کامل بازی انتقال دهند. البته به شرطی که هر دو کنسول نسل هفتمی و هشتمی شما از یک خانواده باشند.

بازی Destiny توسط استودیو بانجی (Bungie) ساخته شده است و این استودیو در حال حاضر روی نسخه دوم این بازی فعالیت می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده