نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر جدید Battlefield 1 و اعلام تاریخ عرضه نسخه بتا عمومی بازی [گیمزکام 2016]

استودیو دایس ساعاتی پیش تریلر جدیدی از بازی Battlefield 1 منتشر و تاریخ عرضه نسخه بتای عمومی آن را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

نمایشگاه گیمزکام 2016 از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و امشب به ترتیب ساعات ۲۱ و ۲۱:۴۵ دقیقه، کنفرانس‌های بلیزارد و الکترونیک آرتز برگزار خواهد شد. با این حال EA پیش از آغاز کنفرانسش، تریلر جدید و بسیار زیبایی از بازی Battlefield 1 منتشر کرده که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم:

| |

همچنین استودیو دایس، سازنده بازی، ضمن انتشار تریلر جدید بازی اعلام کرد که نسخه بتای عمومی «بتلفیلد ۱» از روز ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی قابل‌بازی خواهد بود. در این نسخه از بازی گیمر‌ها می‌توانند در نقشه Sinai Desert که در منطقه‌ای با نام ال‌جهاد واقع شده بازی کنند. در این نقشه که از قضا تریلر جدید بازی هم آن را نمایش می‌دهد، می‌توانید نبرد‌های زمینی و هوایی را تجربه کنید و یک قطار زره‌پوش با نام «بهموث» هم در این نقشه دیده می‌شود.

به‌علاوه در نسخه بتا عمومی، دو حالت محبوب Conquest و Rush قابل‌بازی خواهند بود که به ترتیب ۶۴ و ۲۴ نفره هستند. EA DICE پیش از این اعلام کرده بود که اعضای Insider بازی، چند روز زود‌تر به نسخه بتا عمومی دسترسی خواهند داشت که هنوز مشخص نشده این افراد چند روز زودتر از بقیه گیمر‌ها می‌توانند نسخه بتا را تجربه کنند. همچنین سازندگان هنوز تاریخ پایان نسخه بتا را نیز مشخص نکرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده